Mary Komasa i Justyna Święs z The Dumplings nagrały wspólnie teledysk i piosenkę, w której celebrują z Pumą kobiecą niezależność!
Zobaczcie zdjęcia i teledysk z wyjątkowej kampanii i sprawdźcie, co Wam mówi przesłanie #DOYOU.

„Czy umiesz postawić na swoim? Czy jesteś niezależna? Czy jesteś silna? Czy jesteś w stanie zrobić wszystko, by zrealizować swoje marzenia? Czy dasz radę zbuntować się, by odnaleźć własną drogę?” - znajdą się wśród nas takie, które bez zastanowienia odpowiedzą na te pytania. Inne zaprzeczą, zawahają się. To, co jest nam szalenie bliskie, w tym sezonie szczególnie promuje marka Puma. Chce, byście przestały wątpić we własne siły, możliwości. Byście nareszcie w pełni uwierzyły w siebie. I na takie pytania odpowiadały bez namysłu. Żebyście zwyczajnie to czuły.
Mary Komasa i Justyna Święs (połowa duetu The Dumplings) w najnowszej kampanii Puma #DOYOU
Nie jest to proste, dlatego kobiety wciąż potrzebują wsparcia i poszerzania świadomości społecznej w tym temacie. #DOYOU to kampania, która ma to zmienić.
DO YOU, to przesłanie dla wszystkich silnych i niezależnych kobiet – których nie brakuje wśród nas.
DO YOU, to nie poddawanie się regułom i narzuconym normom. To znalezienie własnej drogi i robienie rzeczy dla siebie
Kampania została stworzona by inspirować i zachęcać nas wszystkie do realizacji własnych celów, do robienia rzeczy po swojemu, bez kompromisów, bez względu na otoczenie. Tak jak to robią wokalistki Mary Komasa i Justyna Święs. Obie, świadome siebie i swojej kobiecości artystki, mają talent, charyzmę i wszelkie możliwości, by ich muzyka była puszczana w każdym polskim domu. Ale nie na tym im zależy. Najważniejsze, że mogą grać po swojemu. Niby w głównym nurcie, ale wciąż na własnych warunkach – ich piosenki docenią więc bardziej wymagający słuchacze.
Wszyscy, którzy śledzą ich kariery wiedzą, jak wyjątkowy jest fakt, że dziewczyny specjalnie dla Pumy nie tylko wystąpiły razem w teledysku, ale też zaśpiewały specjalny utwór Jestem kobietą, i co najważniejsze – po polsku! Mary Komasę po raz pierwszy i ostatni usłyszycie śpiewającą w naszym rodzimym języku (na co dzień artystka tworzy wyłącznie po angielsku). Premierowo efekty finalne ich współpracy możecie zobaczyć poniżej!
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Dziewczyny takie jak my, takie jak Wy w kampanii Puma #DOYOU
Marka od lat pracując z gwiazdami światowego formatu (tylko ostatnio były to Selena Gomez, Cara Delevingne i Kylie Jenner), doskonale wie, jak przyciągać uwagę. W tym przypadku uwagę pokolenia (i nie ma znaczenia tu wiek, a wyznawane wartości), które kocha muzykę i ceni sobie wygodę zarówno w ubierze, jak i... w podejmowaniu decyzji. Te dziewczyny nie lubią ograniczeń. Do nich należą m.in. Ania Bielawska i Dominika Zatorska, które obok ambasadorek kampanii #DOYOU, zostały bohaterkami tego projektu. To dziewczyny takie, jak Wy i my. Mają pasję, są szalenie uparte w dążeniu do celu, z odwagą realizują swoje marzenia. Jedna z nich, 19-letnia Ania, jest modelką, która zaczynając stawiać pierwsze kroki w branży, bardzo wcześnie musiała nauczyć się nie tylko samodzielności, ale też asertywności i samoakceptacji. Dominika jest dwa lata młodsza, a od dziewięciu trenuje akrobatykę sportową. Możecie sobie tylko wyobrazić, ile wymaga to od niej samozaparcia i wyrzeczeń! Nie są to jednak rozpoznawalne influencerki z pierwszych stron gazet. To prawdziwe dziewczyny, które każdego dnia robią rzeczy dla siebie i które tym razem wyjątkowo zobaczycie zarówno w klipie, jak i w sesji zdjęciowej. Tam pokazują, czym jest kobieca solidarność i wsparcie.
Motto #DOYOU w kampanii, teledysku i... na t-shirtach Pumy
Oprócz wspomnianego klipu, piosenki i zdjęć do kampanii (swoją drogą zrealizowanej w szatni, która jest tu symbolicznym miejscem spotkań ambasadorek z bohaterkami), powstał także t-shirt, który jest kontynuacją manifestu wartości Pumy. Widnieje na nim odwrócone hasło Do You projektu Zuzanny Rogatty, które można odczytać jedynie... patrząc na siebie w lustrze. Podkreśla odwagę i niezależność, czyli to, co marka chce dodać kobietom na całym świecie.
Duży plus więc za to, że Puma świadomie stawia na bycie marką odpowiedzialną społecznie. Od dawna wspiera kobiecą solidarność, siłę i różnorodność. Światową ambasadorką #DOYOU jest Cara Delevinge, jedna z najbarwniejszych postaci świata mody, która z zaangażowaniem walczy o prawa kobiet, propaguje tolerancję dla odmienności i wspiera inicjatywy mające na celu wyrównanie szans na całym świecie.
Dlatego #DOYOU to kampania, którą każda z nas odczyta inaczej. Więc na koniec pytanie - czy Ty nie boisz się iść po swoje?
1 z 7

Justyna Święs z The Dumplings i Mary Komasa w kampanii Puma #DOYOU.
2 z 7

Dominika Zatorska i Ania Bielawska w kampanii Puma #DOYOU.
3 z 7

Ambasadorki kampanii Mary Komasa i Justyna Święs z bohaterkami klipu Dominiką Zatorską i Anią Bielawską.
4 z 7

Mary Komasa to jedna z najbardziej utalentowanych polskich wokalistek. Ma hipnotyzujący głos!
5 z 7

Dominika Zatorska od 9 lat trenuje akrobatykę sportową.
6 z 7

Justyna Święs w kampanii Puma #DOYOU, która wspiera kobiecą niezależność.
7 z 7

19-letnia Ania Bielawska jest modelką.