Reklama

Za nową kampanię marki Artelioni z udziałem uczestniczki „Top Model” odpowiadał oczywiście Marcin Tyszka, który stanął za obiektywem aparatu i zrealizował filmy. W kampanii postawiono na piękną, szlachetną kolorystykę, zarówno tła, jak i stylizacji. Dyskretne oświetlenie kadrów wspaniale podkreśliło i wyeksponowało biżuteryjne wzory Artelioni. Yaritza znakomicie sprawdziła się w roli modelki i zaprezentowała nowości oraz bestsellery z kolekcji marki.

ARTELIONI_2027_10_07_PL_CZ_ALL_002
Mat. prasowe

Co będzie modne?

Przede wszystkim różnorodność i nieskrępowana kreatywność, a taki efekt można osiągnąć dzięki bogatej ofercie biżuteryjnej marki Artelioni. Jeśli chodzi o bransoletki w stylu boho to bezkonkurencyjna jest kolekcja Stones, w której nowe wzory zdobią wielokolorowe agaty, onyksy, fluoryty czy kamienie księżycowe. Efektownie prezentują się również wzory ze szklanymi detalami lub masą perłową. Elegancją w stylu art deco wyróżnia się z kolei biżuteria ozdobiona czarnymi agatami oszlifowanymi w geometryczne formy. Jest nowoczesna, szykowna, a przy tym przyciąga uwagę wyrazistymi kontrastami barw. Szczególnie modnie prezentują się współgrające ze sobą designem kolczyki, naszyjniki, bransoletki i pierścionki w takim wydaniu.

ARTELIONI_2027_10_07_PL_CZ_ALL_018
Mat. prasowe

W kolekcjach Artelioni nie brakuje także cyrkonii – białych i kolorowych. Ozdobione nimi pierścionki, w bardziej delikatnej lub wyrazistej odsłonie, z pewnością będą idealną ozdobą kobiecej dłoni. Ciekawym dodatkiem, który można dowolnie stylizować są też broszki z oferty Artelioni, przede wszystkim rozświetlone cyrkoniami. Wystarczy taki wzór przypiąć do marynarki, apaszki czy nakrycia głowy, aby dowolny look nabrał modowego, a przy tym niebanalnego wykończenia. Dostępna już na apart.pl kampania marki Artelioni to doskonałe źródło inspiracji, jakie dodatki warto mieć w tym sezonie w osobistej kolekcji.

ARTELIONI_2027_10_07_PL_CZ_ALL_027
Mat. prasowe

Materiał promocyjny marki Artelioni

Reklama
Reklama
Reklama