Zara robi rewolucję w zakupach – teraz przy podjęciu decyzji pomogą Ci wirtualne modelki
Hiszpańska sieciówka wprowadza rewolucję do zakupów online!

Kilka dni temu Zara wprowadziła do swoich salonów Augmented Reality, czyli rozszerzoną rzeczywistość. Nowa akcja stworzona przez hiszpańską sieciówkę innowacja i ukłon w stronę młodych klientów – świadomych i z łatwością poruszających się w wirtualnej rzeczywistości mediów społecznościowych.
Rewolucja ta łączy ze sobą tradycyjne zakupy z nowoczesną technologią, a oprócz tego, ułatwia zakupy online. Na czym konkretnie polega? Na początku klienci muszą ściągnąć aplikację ZARA AR, którą aktywuje się na witrynach sklepowych i specjalnie przygotowanych podestach w salonach oraz paczkach z zamówieniami online. Po nakierowaniu smartfonów na znak graficzny umieszczony na tych obiektach, na wyświetlaczach telefonów pojawiają się modelki w filmikach trwających od 7 do 12 sekund. Modelki pozują, poruszają się i rozmawiają podczas prezentowania kolekcji Studio w sposób dostosowany do każdego wnętrza. Looki, które mają na sobie modelki można kupić dzięki jednemu kliknięciu, co znacznie usprawnia sam proces zakupów.
ZOBACZ TAKŻE: Jak nosić jeansy z dziurami? Zainspirujcie się stylem gwiazd! >>>
Jeżeli chodzi o witryny od zewnętrznej strony sklepów, to będą one kompletnie puste. Klienci znajdą tam jednak zaproszenie do ściągnięcia aplikacji ZARA AR i będą mogli natychmiast je wypróbować. Aplikację można pobrać ze sklepów iTunes i Google Play – my nie możemy doczekać się sprawdzenia tych hologramów!
Nowa akcja trwać będzie przez dwa tygodnie i obejmie 120 najlepszych sklepów marki – w tym ten przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Chyba czas wybrać się na zakupy!