Znana marka stworzyła przeciwdeszczowy kombinezon dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Reakcje w sieci są niesamowite!
Popularny, szczególnie w interencie brand sprzedaje kolorowy kombinezon, idealny także dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Co więcej, to model idealny na deszcz. Jak internauci zareagowali na ten produkt?

Popularne marki zdają sobie sprawę z tego, że wśród ich klientów są także osoby niepełnosprawne, dla których jeśli chodzi o ubrania, liczy się przede wszystkim wygoda i funkcjonalność. Jakiś czas temu taką kolekcję wypuścił Tommy Hilfiger, a do kampanii zaprosił wyjątkowych modeli, m.in. poruszają się na wózku tancerkę Chelsie Hill, 18-letniego dotkniętego autyzmem szefa kuchni Jeremiaha Joseya, amerykańskiego pięcioboistę paraolimpijskiego i złotego medalistę Jeremy'ego Campbella oraz Mamę Cax, blogerkę i mówczyni motywacyjną, posiadającą protezę nogi.
ZOBACZ TAKŻE: Marka Melissa i Chiara Ferragni połączyły siły! Zobaczcie klapki z ich wspólnej kolekcji
Z podobną inicjatywą wyszła również znana przede wszystkim w sieci marka ASOS. W jej ofercie pojawił się multikolorowy kombinezon, w dodatku przeciwdeszczowy, który powstał w ramach współpracy z Chloe Ball-Hopkins, 21-letnią reporterką BBC Bristol, producentką poruszającą się na wózku inwalidzkim. Ona sama wzięła też w sesji wizerunkowej. Kurtka i spodnie połączone są zamkiem, który także jest wodoodporny, rękawy kurtki i kaptur są regulowane, a miękka podszewka z jerseyu zapewnia wygodę oraz ciepło. Kombinezon szybko zyskał ogromną popularność w sieci, a internauci są zachwyceni projektem.
ZOBACZ TAKŻE: ASOS wycofuje ubrania z jedwabiu, moheru i kaszmiru. Z jakiego powodu?
Jak się okazuje, inicjatywa wypłynęła od samej Chloe, która przygotowuje się również do paraolimpiady w Tokio w 2020 roku. Brytyjka odezwała się do marki ze swoim pomysłem w zeszłym roku, po tym jak podczas festiwalu muzycznego zmokła do suchej nitki. Jak widać nie musiała długo przekonywać projektantów ASOS, by zdecydowali się zrealizować projekt. Bez problemu można zamówić go w sklepie internetowym w cenie 69,99 euro, czyli ok. 300 zł.
ZOBACZ TAKŻE:
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Twitter i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
1 z 2

Można już zamówić go na ASOS.com za 69,99 euro.
2 z 2

Wodoorporny kombinezon ASOS powstał z inicjatywy Chloe Ball-Hopkins,