Cała prawda o zarobkach Agnieszki Kaczorowskiej. Medialny szum pomaga?
Kolejna medialna burza wokół Agnieszki Kaczorowskiej rozpaliła internet. Do tej postanowił nawet włączyć się ekspert, który jasno stwierdził, na czym opiera się wizerunek tancerki.

Wokół Agnieszki Kaczorowskiej od miesięcy gęstnieje atmosfera. Medialne komentarze, emocje wywołane udziałem w „Tańcu z gwiazdami” i kolejne zwroty „akcji” w jej życiu prywatnym sprawiają, że tancerka nie schodzi z nagłówków portali plotkarskich.
Wizerunek Agnieszki Kaczorowskiej: „To szybkie paliwo dla marki, ale krótkotrwałe”
Agnieszka Kaczorowska ponownie znalazła się w centrum zainteresowania, choć tym razem w nieco innym świetle, niż mogłaby sobie życzyć. Po tym, jak tancerka odpadła z „Tańca z gwiazdami” tuż przed półfinałem, a jej życie prywatne przez wiele miesięcy nie schodziło z nagłówków, coraz częściej pojawiało się pytanie o kierunek, w jakim zmierza jej kariera. Według Filipa Mecnera, eksperta ds. wizerunku, cytowanego przez Fakt.pl, gwiazda buduje dziś swoją rozpoznawalność na emocjach, nie na osiągnięciach. W rozmowie z redakcją nie owijał w bawełnę:
To szybkie paliwo dla marki, ale krótkotrwałe. Wizerunkowo to równia pochyła.
To był intensywny rok: najpierw głośne komentarze wokół jej rozstania z mężem, później potwierdzony związek z tanecznym partnerem, następnie zaskakujące odpadnięcie z programu i wreszcie rozwód, który ponownie trafił na czołówki serwisów. Widzowie podzielili się na dwa obozy: tych, którzy współczują i kibicują, oraz tych zmęczonych medialnym zamieszaniem.
Filip Mecner zwraca uwagę, że wizerunek Kaczorowskiej od dawna obraca się wokół emocji: „Pierwszą rzeczą, która ukształtowała jej markę, była »Bożenka z Klanu«. Ta postać zawsze budziła skrajne emocje. Jedni ją lubili, inni wręcz przeciwnie”. Dodaje również, że internet latami żył memami i komentarzami dotyczącymi tej roli, mimo że sama aktorka nie miała wpływu na to, jak ją zapisano w scenariuszu. Dziś natomiast, to życie prywatne całkowicie przykryło jej zawodową tożsamość. Zamiast mówić o jej talentach i projektach, publiczność żyje jej emocjami, rozstaniami i konfliktami. Wejście do programu z partnerem, z którym łączyła ją rodząca się relacja, zadziałało jak „emocjonalny trigger”, jeszcze bardziej przesuwając uwagę z pracy na prywatność.
Ekspert ocenia strategię Agnieszki Kaczorowskiej. Czy ma sens?
Mecner widzi w Kaczorowskiej ogromny potencjał, ale jednocześnie zwraca uwagę na powtarzający się schemat, który znamy z historii innych aktorek. Porównuje jej drogę do tej, którą przeszła Kasia Cichopek: dorastanie na oczach publiczności, taniec, rosnąca rozpoznawalność i dyskusje wokół życia osobistego. Według niego emocje potrafią napędzać karierę, lecz mogą być też bardzo zdradliwe. Czy obecna strategia ma sens? Zdaniem Mecnera tak, ale tylko w krótkiej perspektywie:
Krótkoterminowo tak, bo ma świetne zasięgi. Marki wiedzą, że daje klikalność. Ale to kampanie szybkiego obrotu, a nie długoterminowe strategie.
Kluczowe będą decyzje, które aktorka podejmie w najbliższym czasie i to, czy wybierze drogę stabilnej marki, czy pozostanie przy narracji opartej na emocjach.
Ile dziś zarabia Agnieszka Kaczorowska?
Fakt.pl podaje, że wpływy gwiazdy nie ograniczają się wyłącznie do „Klanu”. Tancerka ruszyła z nowym spektaklem, który będzie wystawiany w całej Polsce. Ceny biletów wynoszą około 140 zł. Do tego dochodzi szeroka współpraca reklamowa z markami z branży beauty i wellness. Według portalu, za jeden post reklamowy w mediach społecznościowych Kaczorowska może otrzymywać nawet od 10 do 15 tys. zł. „Jeśli chce zarabiać nie tylko teraz, ale i za kilka lat, musi zmienić ton narracji. Ma wszystkie narzędzia, by być marką sympatyczną i konsekwentną, ale musi sama przejąć kontrolę” - podsumowuje ekspert w rozmowie z Faktem.
