To nie koniec afery Kylie Jenner ze Snapchatem
Wiemy nie tylko, ile kosztował Snapchata niefortunny wpis Kylie Jenner, ale też... ile dała na nim zarobić Facebookowi!

Pamiętacie głośną aferę sprzed kilku dni z Kylie Jenner w roli głównej, która jednym postem przyprawiła Snapchata o miliardowe straty? Jeśli ktoś myśli, że to jedyna platforma, która odczuła skutki niczym nieskrępowanych rozważań celebrytki, jest w błędzie. Media społecznościowe to naczynia połączone i nawet drobne zachwiania jednych, odbijają się szerokim echem na pozostałych. Nie inaczej sprawa ma się i w tym przypadku. Podsumowując – Snapchat stracił wiele i próbując otrząsnąć się po bolesnym upadku spowodowanym niekontrolowaną wylewnością celebrytki, nieoczekiwanie dał zarobić swemu rywalowi, Facebookowi.
Dzień po całym zdarzeniu, społecznościowy gigant odnotował niebagatelny wzrost wartości swoich akcji. I jak się okazuje - tylko na jednym poście Kylie Jenner zarobił dokładnie... 13 miliardów dolarów. Na giełdzie nieźle zawrzało!
Trzeba więc przyznać, że Snapchat drogo zapłacił za nieudany redesign ( a Facebook – sporo na nim zyskał). Kolejne zmiany przed wprowadzeniem skonsultuje z Kylie Jenner?
ZOBACZ TAKŻE: Kylie Jenner właśnie opublikowała pierwsze nagranie ze Stormi w roli głównej >>>