Na początku lipca Nowy Jork zamienił się w niebieską stolicę pielęgnacji skóry. Z okazji swoich 20. urodzin CeraVe zorganizowało globalne wydarzenie, które zgromadziło ponad 300 gości. Wśród nich znani polscy influencerzy: Agata Sawicka (@agasava), Inez Lis (@iineezka), Kacper Porębski (@jasperrr55), lekarka, rezydentka dermatologii & medfluencerka Magdalena Antoszewska (@gf_medstudent) oraz trzy wyjątkowe twórczynie, które wygrały pierwszą polską edycję konkursu CERAWARDS: Natalia Zając (@xnataliexbeautyx), Amelia Zimnowoda (@ameliazimnowoda) i Paulina Iwańska (@iwanskapaulaa). Relację z gali rozdania nagród możecie obejrzeć na naszym Instagramie.

Podczas świętowania urodzin marki, uczestnicy mieli okazję spotkać wielu gości specjalnych, m.in. najbardziej zasięgową tiktokerkę – Charli D’Amelio. Za to jedni z najbardziej rozpoznawalnych dermatologów w social mediach – dr Shah (@dermdoctor), dr Portela (@drdustinportela) oraz dr Nozile (@drwallacenozile) – dzielili się z gośćmi swoją wiedzą i niezwykle pozytywną energią oraz tworzyli z nimi wspólny content na social media.

Let’s get the party started!

Event rozpoczęli Melanie Vidal i Tom Allison – przedstawiciele CeraVe. Na miejscu na uczestników czekał szereg wydarzeń, które spokojnie można wpisać na listę życzeń każdego fana pielęgnacji. Sercem pierwszego wydarzenia były tematyczne pokoje pielęgnacyjne: Blemish Innovation, Moisturizer Party i Cleanser Celebration. Czekały w nich m.in. oversize’owa wanna wypełniona kulkami przypominającymi pianę (ciesząca się ogromną popularnością wśród twórców), quizy z wiedzy o pielęgnacji i kreatywne aktywności. Skoro urodziny, to musi być też tort – ale nie byle jaki, bo w kształcie bestsellerowego Nawilżającego Balsamu CeraVe. Goście mogli stworzyć jego własną mini wersję w słoiku, podpisać się na gigantycznej kartce z życzeniami i... rozbić urodzinową piniatę.

Wieczorem czas na Air Foam Party, czyli imprezę w niebieskich barwach CeraVe. Immersyjna, zaskakująca, ale… bez prawdziwej piany, a z nową Pianką Myjącą Przywracająca Równowagę Skórze. Kolejnego dnia na gości czekało zwiedzanie najnowszego laboratorium marki, gdzie powstają technologie i innowacje, wykorzystywane w ich kultowych dermokosmetykach. Część gości wzięła udział w sesjach naukowych prowadzonych przez ekspertów CeraVe w siedzibie marki, a inni udali się na wspólne nagrywanie contentu z rozpoznawalnymi w social mediach dermatologami. Finałem był pożegnalny toast o zachodzie słońca w siedzibie marki na Hudson Yards z widokiem na Manhattan. Golden hour, które zostanie w pamięci uczestników na długo.

CeraVe – więcej niż dermokosmetyki

CeraVe to coś więcej niż produkty do pielęgnacji. To społeczność, która łączy ludzi na całym świecie – niezależnie od języka, strefy czasowej czy... rodzaju skóry. To marka, która nie tylko podąża za trendami, ale też je tworzy i wie, że pielęgnacja to nie obowiązek, ale przyjemność. A czasem – nawet przygoda życia.

Chcesz dołączyć do społeczności Ceramaniaków? Koniecznie śledź @ceravepolska na Instagramie!

Materiał promocyjny marki CeraVe