CeraVe świętuje w Nowym Jorku! Tak wyglądały 20. urodziny marki, która zmienia pielęgnację
Są wydarzenia, które zostają w pamięci na długo i marki, które potrafią je tworzyć. CeraVe – kultowa marka dermokosmetyków, która od 20 lat zmienia podejście do pielęgnacji skóry – obchodziła w lipcu swoje urodziny w Nowym Jorku. Poznajcie relację z tego wyjątkowego wydarzenia!

Na początku lipca Nowy Jork zamienił się w niebieską stolicę pielęgnacji skóry. Z okazji swoich 20. urodzin CeraVe zorganizowało globalne wydarzenie, które zgromadziło ponad 300 gości. Wśród nich znani polscy influencerzy: Agata Sawicka (@agasava), Inez Lis (@iineezka), Kacper Porębski (@jasperrr55), lekarka, rezydentka dermatologii & medfluencerka Magdalena Antoszewska (@gf_medstudent) oraz trzy wyjątkowe twórczynie, które wygrały pierwszą polską edycję konkursu CERAWARDS: Natalia Zając (@xnataliexbeautyx), Amelia Zimnowoda (@ameliazimnowoda) i Paulina Iwańska (@iwanskapaulaa). Relację z gali rozdania nagród możecie obejrzeć na naszym Instagramie.
Podczas świętowania urodzin marki, uczestnicy mieli okazję spotkać wielu gości specjalnych, m.in. najbardziej zasięgową tiktokerkę – Charli D’Amelio. Za to jedni z najbardziej rozpoznawalnych dermatologów w social mediach – dr Shah (@dermdoctor), dr Portela (@drdustinportela) oraz dr Nozile (@drwallacenozile) – dzielili się z gośćmi swoją wiedzą i niezwykle pozytywną energią oraz tworzyli z nimi wspólny content na social media.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Let’s get the party started!
Event rozpoczęli Melanie Vidal i Tom Allison – przedstawiciele CeraVe. Na miejscu na uczestników czekał szereg wydarzeń, które spokojnie można wpisać na listę życzeń każdego fana pielęgnacji. Sercem pierwszego wydarzenia były tematyczne pokoje pielęgnacyjne: Blemish Innovation, Moisturizer Party i Cleanser Celebration. Czekały w nich m.in. oversize’owa wanna wypełniona kulkami przypominającymi pianę (ciesząca się ogromną popularnością wśród twórców), quizy z wiedzy o pielęgnacji i kreatywne aktywności. Skoro urodziny, to musi być też tort – ale nie byle jaki, bo w kształcie bestsellerowego Nawilżającego Balsamu CeraVe. Goście mogli stworzyć jego własną mini wersję w słoiku, podpisać się na gigantycznej kartce z życzeniami i... rozbić urodzinową piniatę.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Wieczorem czas na Air Foam Party, czyli imprezę w niebieskich barwach CeraVe. Immersyjna, zaskakująca, ale… bez prawdziwej piany, a z nową Pianką Myjącą Przywracająca Równowagę Skórze. Kolejnego dnia na gości czekało zwiedzanie najnowszego laboratorium marki, gdzie powstają technologie i innowacje, wykorzystywane w ich kultowych dermokosmetykach. Część gości wzięła udział w sesjach naukowych prowadzonych przez ekspertów CeraVe w siedzibie marki, a inni udali się na wspólne nagrywanie contentu z rozpoznawalnymi w social mediach dermatologami. Finałem był pożegnalny toast o zachodzie słońca w siedzibie marki na Hudson Yards z widokiem na Manhattan. Golden hour, które zostanie w pamięci uczestników na długo.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
CeraVe – więcej niż dermokosmetyki
CeraVe to coś więcej niż produkty do pielęgnacji. To społeczność, która łączy ludzi na całym świecie – niezależnie od języka, strefy czasowej czy... rodzaju skóry. To marka, która nie tylko podąża za trendami, ale też je tworzy i wie, że pielęgnacja to nie obowiązek, ale przyjemność. A czasem – nawet przygoda życia.
Chcesz dołączyć do społeczności Ceramaniaków? Koniecznie śledź @ceravepolska na Instagramie!
Materiał promocyjny marki CeraVe