Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka na pokazie Le Défilé L’Oréal Paris w Paryżu. Obok Kendall Jenner i Helen Mirren
Tegoroczny pokaz Le Défilé L’Oréal Paris odbył się pod znakiem kobiecości i feminizmu – jako wyraz celebracji kobiecej siły, pewności siebie i solidarności między kobietami. Hasło „Wolność, Równość, Siostrzeństwo, Jesteś tego warta” stało się jego centralnym przesłaniem.

29 września 2025 roku Paryż ponownie stał się światową stolicą mody i piękna. Podczas tegorocznego pokazu Le Défilé L’Oréal Paris w sercu miasta nie zabrakło polskich akcentów – na wybiegu wystąpiły Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka. Ich obecność obok takich gwiazd jak Jane Fonda, Helen Mirren czy Kendall Jenner podkreśliła globalny wymiar wydarzenia.

„Wolność, Równość, Siostrzeństwo”
Tegoroczny pokaz L’Oréal Paris zyskał wyjątkowy wymiar. Marka, będąca oficjalnym partnerem Paris Fashion Week, zinterpretowała na nowo słynne francuskie motto „Wolność, Równość, Braterstwo” ((fr. Liberté, Égalité, Fraternité), nadając mu feministyczny ton. Tak oto powstało nowe hasło: „Wolność, Równość, Siostrzeństwo. Jesteś tego warta”.

Motyw przewodni wydarzenia miał podkreślić siłę kobiet, ich wolność i poczucie własnej wartości. Nieprzypadkowo na scenę wybrano Hôtel de Ville – miejsce o ogromnym znaczeniu historycznym. To właśnie tam rozgrywały się rewolucyjne protesty XVIII wieku, a w XIX stuleciu rodziły się ruchy kobiece walczące o równość płac.

Topowe gwiazdy na paryskim wybiegu
Już po raz ósmy od 2017 roku Le Défilé L’Oréal Paris stał się celebracją siostrzeństwa i synergią świata mody oraz urody. Na wybiegu pojawiły się największe gwiazdy – od legend kina, takich jak Jane Fonda, Helen Mirren, Andie MacDowell czy Gillian Anderson, po współczesne ikony: Kendall Jenner, Eva Longoria, Viola Davis czy Aja Naomi King. Publiczność mogła podziwiać także sportowe i artystyczne osobowości – wśród nich Marie Bochet i Bebe Vio Grandis.

Dla polskich fanów mody ten wieczór miał szczególne znaczenie. Julia Wieniawa, która już po raz drugi wystąpiła w Le Défilé, zaprezentowała się w dwóch odsłonach – raz solo, a raz u boku globalnych ambasadorek. Jej obecność podkreśliła rosnącą pozycję młodego pokolenia Polek w świecie mody i urody.

Prawdziwą niespodzianką był jednak debiut Grażyny Torbickiej, ambasadorki L’Oréal Paris od 2016 roku. Charyzmatyczna dziennikarka i ikona stylu po raz pierwszy stanęła na paryskim wybiegu, udowadniając, że elegancja i kobieca siła są ponadczasowe.

Makijaż i fryzury, które wyznaczają trendy
Za stylizacje odpowiadał zespół najlepszych ekspertów. Nowo mianowany globalny ekspert ds. makijażu Harold James wraz z ekipą artystów przygotował odważne, pełne charakteru looki. Z kolei Stéphane Lancien – uznany fryzjerski wizjoner – stworzył fryzury, które już teraz zapowiadają najgorętsze trendy nadchodzącego sezonu.

Pokaz pełen wartości i kobiecej energii
Choć Paryż był centrum wydarzeń, marka zadbała o to, aby przesłanie Le Défilé dotarło na cały świat. Dzięki transmisjom online i wydarzeniom towarzyszącym w wielu miastach, kobiety na różnych kontynentach mogły poczuć atmosferę pokazu i usłyszeć kluczowe przesłanie L’Oréal Paris: piękno to wolność, siła i poczucie własnej wartości.
Materiał promocyjny marki L’Oréal Paris