Nowa kampania Glossier przekonuje, aby zadbać o swoje ciało
Kampania „Body Hero” to seria zdjęć promujących piękno w każdym rozmiarze

Kilka dni temu marka kosmetyczna Glossier opublikowała zestaw nowych produktów do mycia i pielęgnacji pod hasłem Body Hero. Olejek pod prysznic oraz balsam do ciała nawilżają i odżywiają skórę. Duże zainteresowanie wzbudziła kampania kosmetyków, udostępniona na Instagramie marki, wpisująca się w popularny ostatnio ruch #bodypositive. Zdjęcia wizerunkowe przedstawiają nagie kobiety o różnych sylwetkach i kolorach skóry. Glossier kładzie nacisk na akceptację swojego ciała, starając się udowodnić, że piękno nie ma rozmiaru. Zobaczcie w galerii wszystkie zdjęcia. Co o tym myślicie? My jesteśmy na tak!
10 koreańskich kosmetyków, które chcemy przetestować. >>>
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.