Reklama

Kampania Tezenis „Świąteczne alibi”

To właśnie tam marka zaprosiła do wspólnego celebrowania dziennikarzy i twórców z kilkunastu krajów — w tym polskie influencerki Ilonę i Milenę Krawczyńskie, wspaniałe siostry ADiHD — opowiadając historię swojej świątecznej kolekcji w formie doświadczenia i zabawy, tworząc atmosferę, która naturalnie prowadziła do idei kampanii „Świąteczne alibi” - świąt pełnych spokoju, komfortu i dystansu do zwykłej codzienności.

Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe

Świąteczna kolekcja Tezenis

W świecie Tezenis wszystko zaczyna się od bielizny. W świątecznej odsłonie jest ona nie tylko bazą stylizacji, ale i nośnikiem nastroju. Kultowy odcień Winter Red pojawia się w koronkowych biustonoszach push-up i balconette, zestawionych z brazylijskimi figami i stringami. Szkocka krata, lureksowe nici i aksamitne detale nadają całości charakteru, który balansuje między klasyką a zabawą. W tym wszystkim kolekcja nie narzuca definicji świątecznej elegancji. Raczej daje przestrzeń na własną interpretację i moment dla siebie.

Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe

Alpy szybko weryfikują modowe priorytety. Po dniu spędzonym na świeżym powietrzu liczy się przede wszystkim miękkość, ciepło i swoboda. Dlatego swetry i piżamy Tezenis idealnie wpisują się w zimowy rytm i są dokładnie tym, czego oczekujemy od świątecznej, domowej stylizacji: przytulne, funkcjonalne i piękne.

Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe

W kolekcji nie brakuje również humoru! Licencjonowane postacie – od Grincha przez Stitcha po bohaterów świata Harry’ego Pottera wnoszą do świątecznej estetyki lekkość i zabawę. To ukłon w stronę tych, którzy nie traktują tego czasu z przesadną powagą i wybierają uśmiech od perfekcyjnie ułożonej choinki.

Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe

Cervinia okazała się idealnym miejscem, by tę historię opowiedzieć. Z dala od zatłoczonego miasta, w rytmie natury i zimowego światła, idea świątecznego alibi nabrała sensu. Tezenis przypomina, że moda, szczególnie ta świąteczna, nie musi być deklaracją. Może być pretekstem — do zwolnienia, do przyjemności, do bycia bliżej siebie. To jest właśnie najlepsza definicja magicznego końca roku…

Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Tezenis; fot. materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama