To prawdziwy przełom – w swojej ponad 130-letniej historii firma po raz pierwszy debiutuje z napojem procentowym! Zła wiadomość jest taka, że po ten skomponowany na bazie smakowej wody gazowanej i japońskiej wódki specyfik póki co będą mogli sięgnąć jedynie Japończycy. Data premiery produktu nie jest jeszcze podana do wiadomości, natomiast skromny zasięg akcji wskazuje, że póki co mamy do czynienia z fazą testową i nie wiadomo, czy napój wejdzie na stałe do oferty koncernu i jak szeroko będzie dystrybuowany. 

ZOBACZ TAKŻE: Dlaczego Coca Cola najlepiej smakuje w McDonald's? Znamy odpowiedź! >>>

Jorge Garduño, prezes japońskiego oddziału Coca-Coli jest podekscytowany nowym wyzwaniem, ale zaznacza, że Chuhai, czyli typowy japoński drink, to napój charakterystyczny dla Kraju Kwitnącej Wiśni i najpewniej tak już zostanie.

Chuhai w wydaniu Coca Coli dostępny będzie w kilku smakach, m.in. waniliowym, winogronowym i kiwi, a jeśli chodzi o moc, może okazać się ciekawą alternatywą dla piwa czy napojów typu cydr – zawartość alkoholu to nie więcej niż 8 %. Spróbowalibyście?

ZOBACZ TAKŻE: Coca Cola Cherry znika ze sklepów, ale będzie jej zamiennik! >>>