Paris Hilton nie tylko sygnuje swoim nazwiskiem zestaw akcesoriów i urządzeń do włosów Lidl, ale też wystąpiła w filmie promocyjnym marki. Celebrytka pojawia się w nim w kilku różnych stylizacjach, jako gość luksusowego hotelu. Uwagę przykuwa w szczególności długa, wieczorowa suknia z lekkiego, srebrnego materiału. Ta metaliczna kreacja ze zwiewnymi elementami na ramionach pochodzi z kolekcji Saint Laurent i jest warta ponad 20 tys. zł. 

Niemiecka sieć sklepów Lidl nawiązuje okazjonalne współprace z lokalnymi markami oraz celebrytami, w Polsce w Lidlu dostępne są m.in. skórzane torby marki Wittchen. O pomyśle francuskiego oddziału Lidla poinformowała na Twitterze gwiazda najnowszej reklamy. Paris Hilton umieściła w social mediach Boomerang z fragmentem klipu, pod którym napisała "Jestem bardzo podekscytowana, że mogę wreszcie podzielić się z wami moją nową kolekcją dla marki Lidl" i zachęciła swoich fanów do zakupu akcesoriów do włosów. 

Zobaczcie, jak wypadła w reklamie:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4054948/Need-Lidl-spare-cash-Multimillionaire-heiress-Paris-Hilton-flogs-hair-products-chic-advert-budget-supermarket.html#v-4542902756534209433