Zanim stworzyła wielomilionowe imperium (które ostatnio niestety boryka się z problemami finansowymi), pracowała m.in. w Subway'u i sklepie z butami. Pierwszą rzeczą, którą sprzedała w sieci była ukradziona książka. Ale Sophia Amoruso od samego początku robiła wszystko po swojemu i zawsze stawiała na to, co jej wydawało się słuszne, a innym zbyt ryzykowne. Tak właśnie powstała internetowa platforma Nasty Gal.

Garderoba idealna: 9 szybkich tipów, dzięki którym nie wydasz fortuny na ubrania

Zaczęło się od zamiłowania do mody vintage. 23-letnia wówczas Amerykanka postanowiła sprzedawać na eBayu ubrania i dodatki drożej, niż je kupiła. To był początek jej pierwszych, poważnych pieniędzy. W 2008 roku oficjalnie otwiera własny sklep, który nazwę zawdzięcza albumowi Betty Davis. O historii jego powstania opowiada jeden z seriali Netflixa sprzed kilku lat, Szefowa. Jego scenariusz powstał w oparciu o autobiografię Amoruso zatytułowaną #GirlBoss. Obejrzeliśmy go, przeczytaliśmy książkę i... wyciągnęliśmy z nich najcenniejsze rady i wskazówki amerykańskiej bizneswoman. Choć dotyczą one wielkiego projektu, przekładamy je na codzienność i podpowiadamy, jak skutecznie sprzedawać w internecie własne ubrania oraz dodatki, których nie nosimy i których nie zdążyliśmy oddać do sklepu oraz jak pożegnać się z nietrafionymi prezentami. Upewnijcie się, że wzięliście pod uwagę wszystkie pięć punktów z naszej listy, zanim wystawicie coś w sieci. Gwarantujemy – działają!

Praca dla studenta: 8 sposobów na dorobienie sobie na studiach