Ashley Graham od początku swojej kariery walczy o zmiany w świecie modelingu i mody. Gwiazda twierdzi, że kaniony piękna, którymi kieruje się moda wpływają źle na samoocenę kobiet na całym świecie. Po kilku latach szalonej walki można stwierdzić, że udało jej się osiągnąć swój cel.

Graham, jako jedna z pierwszych modelek plus size pojawiła się na okładce magazynu "Sports Illustrated", który do tej pory promował wyłącznie szczupłe i wysportowane modelki. Producent lalek Barbie stworzył zabawkową wersję modelki, zachowując przy tym jej pełne kształty. Gwiazda została również twarzą zeszłorocznej kolekcji H&M Studio jesień-zima 2016/2017. 

Do jej najnowszych sukcesów można dopisać marcową okładkę magazynu "Vogue", na której pozuje w towarzystwie najbardziej wpływowych modelek na świecie oraz najnowszą kolekcję strojów kąpielowych, które zaprojektowała we współpracy z marką "Swimsuits For All". Do kampanii promocyjnej nie zostały zatrudnione profesjonalne modelki, lecz prawdziwe kobiety...różniące się od siebie wiekiem, kolorem skóry i rozmiarem.

To już drugi raz kiedy modelka zostanie główną gwiazdą specjalnego wydania magazynu "Sport Illustrated". I pierwszy raz kiedy na stronach magazynu pojawią się nieprofesjonalne modelki. Zdjęcia z kampanii "Every Body, Every Age, Every Beautiful" wnoszą do świata mody coś więcej niż tylko piękne stroje kąpielowe. Graham podarowała kobietom na całym świecie kolejny powód, by nie wstydzić się swojego ciała i uwierzyć w siebie!

Zobaczcie sesję zdjęciową promującą kolekcję "Swimsuits For All".