Awangardowy i przełomowy język BIMBA Y LOLA po raz pierwszy łączy się z rzemieślniczą i genderless konstrukcją, która charakteryzuje markę prowadzoną przez Alejandro Gómeza Palomo od 2015 roku. Stworzona w jego studio-warsztacie w Posada – małym andaluzyjskim miasteczku – marka Palomo Spain zrewolucjonizowała high fashion, czyniąc z folkloru i pasji do rzemiosła twórczą ekspresję zdolną uwieść cały świat i nowe pokolenia. Te dwa światy spotkały się w Nowym Jorku, aby ożywić pokaz mody Palomo Spain podczas NYFW we wrześniu 2023 roku. Kolekcja BIMBA Y PALOMO to czarne, białe i czerwone kolory z wykorzystaniem motywu róży, jako głównego elementu całej kolekcji. Kwiaty pojawiają się w formie półprzezroczystych nadruków na ręcznie tkanych dzianinach lub gęsto naszytych aplikacjach 3D na mini sukienkach, swetrach i topach z głębokim dekoltem. Róża jest również głównym klejnotem kolekcji, zdobiąc naszyjniki, bransoletki, kolczyki XXL oraz wymyślne pierścionki. Główne elementy kolekcji to skórzany płaszcz maxi, spódnice i kurtki oraz asymetryczne sukienki z satyny triacetate. Wszystkie łączą w sobie wyrazistą estetyką motocyklową z elementami romantycznymi, kryjącymi się za falbanami w stylu sukienek flamenco i florystycznymi detalami.



Sfotografowana przez artystę Granta Jamesa-Thomasa podczas prezentacji kolekcji na NYFW, kampania BIMBA Y PALOMO to podróż pełną kontrastów, które mają swoje korzenie w obu markach. Zawrotna optyka Brytyjczyka pełna światłocienia szczególnie podkreśla najbardziej poszukiwane akcesoria z kolekcji, takie jak proste wysokie kozaki na obcasie, skórzaną torbę w kształcie róży lub reinterpretacja emblematycznej torby Pocket w rozmiarze XXL w trio kolorów kolekcji. Czysta pasja.

Kolekcja jest dostępna w sprzedaży w aplikacji BIMBA Y LOLA oraz w wybranych sklepach i na stronie bimbaylola.com od 26 października.