Polska marka Bohoboco zamyka się z powodu pandemii

„BOHOBOCO ogłasza koniec modowej działalności” – taki komunikat pojawił się wczoraj na Instagramie polskiej marki, która od 11 lat ubierała Polki – w tym gwiazdy. Ubrania Bohoboco nosiły m.in. Marta Żmuda-Trzebiatowska, Ola Żebrowska, Anna Wyszkoni, Blanka Lipińska, Maria Sadowska, Klaudia El Dursi czy Julia Wieniawa, która w miętowej koszuli marki pozowała do sesji w jednym z numerów magazynu „Glamour”. Polska marka nie przetrwała pandemii koronawirusa. Założyciel Bohoboco, Michał Gilbert Lach postanowił pożegnać się ze swoimi klientkami za pośrednictwem Instagrama. W social mediach opublikował nie tylko przejmujący wpis, ale i równie wzruszające wideo, podsumowujące ponad dekadę działalności marki.

Bohoboco opublikowało pożegnalny film, podsumowujący 11 lat działalności

„Z przykrością informujemy, że postawiliśmy kropkę w pięknie napisanej historii marki. COVID-19 nie oszczędził nas tak jak wielu innych firm na całym świecie w okresie pandemii (...) Ogłoszenie tej decyzji było i wciąż jest niezwykle trudne. Pożegnanie się z czymś co najpierw było marzeniem małego chłopca, a potem tworzyło się to marzenie 11 lat jest emocją trudną do opisania” – napisał Michał Gilbert Lach, dziękując „Wszystkim i każdemu z osobna, kto pojawił się choć na chwilę w histori BOHOBOCO”. „Pamiętajmy jednak, że koniec może być początkiem, a zmiany są potrzebne do wygenerowania nowej energii. To był piękny, kreatywny i magiczny czas” – dodał w poście pod trwającym niecałe 10 minut filmem, w którym podsumowuje najważniejsze i najbardziej emocjonujące momenty w historii marki. Wspomina najsłynniejsze pokazy mody – w tym te pierwsze, podczas łódzkiego tygodnia mody, które słynęły ze swojej spektakularności (podczas jednego z nich na wybiegu na żywo zagrała orkiestra!), współpracę z czołowymi polskimi aktorkami, a także najważniejsze kampanię – między innymi tę, której gwiazdą została Helena Norowicz, która od tamtej chwili wciąż pracuje jako modelka plus age, udowadniając, że dobry styl nie ma wieku. Zresztą zobaczcie same: 

Warto dodać, że Bohoboco to nie tylko moda, ale i... zapachy. Marka zasłynęła także z autorskiej linii perfum – na bazie wanilii, słonego karmelu, drzewa sandałowego, paczuli czy orientalnych przypraw – które popularnością cieszyły się nie tylko w Polsce, ale i za granicą.

„Nikt nas od dziecka nie uczy, tracić czegoś w życiu, a życie jest takie, że ta nauka tracenia jest dla nas cenna, bo nic nie jest dane nam na zawsze. W pewnym momencie trzeba się z czymś pożegnać, podziękować, być bardzo wdzięcznym za to, co się wydarzyło i ruszyć dalej” – powiedział w nagraniu Michał Gilbert Lach.

Michał, powodzenia. I dziękujemy. 

Kolejna marka ogłosiła upadłość z powodu pandemii. I dołączyła do sklepów, w których nie zrobimy już zakupów. Które marki zbankrutowały z powodu koronawirusa? >>>