Jeśli kiedykolwiek przy oglądaniu serialu Przyjaciele, Stranger Things i Simpsonowie zachwycaliście się wnętrzami mieszkań bohaterów, dobrze trafiliście. Odział IKEA w Emiratach Arabskich w najnowszej kampanii reklamowej odtworzył słynne pokoje dzienne popularnych produkcji. A wszystkie przedmioty, jakich użyła ekipa do stworzenia przestrzeni na wzór tych, które znamy z kultowych seriali, są dostępne w sklepach szwedzkiej marki. „Ożywiliśmy kultowe salony najukochańszych rodzin wszech czasów poprzez mnóstwo kombinacji mebli w różnych stylach i rozmiarach - w przystępnych cenach. Pogrupowaliśmy wszystkie produkty dla każdego pokoju, więc łatwo odtworzyć to, co widzisz tutaj, we własnym domu”, czytamy na oficjalnej stronie IKEA. Takiego czegoś jeszcze nie było!

Tak wyglądałyby mieszkania bohaterów „Przyjaciół” w 2018 roku! >>>

IKEA odtworzyła kultowe wnętrza z „Przyjaciół”, „Stranger Things” i „Simpsonów”

Wizualizacje IKEA są wiernym odzwierciedleniem pokojów znanym fanom z ulubionych seriali. Fioletowy pokój Moniki Geller, niewielki różowy salon animowanej rodziny i pokój dzienny w mieszkaniu Willa Byersa w klimacie lat 80. urządzono za pomocą mebli i akcesoriów dostępnymi w ofercie IKEA. Przygotowanie projektu Real Life zajęło jego twórcom około 2 miesięcy, a najwięcej czasu pochłonęło przeglądanie katalogów w poszukiwaniu odpowiednich przedmiotów. Producenci sesji zdjęciowej i projektanci współpracowali ze scenarzystami serialu, dlatego efekt przeszedł ich najśmielsze oczekiwania. Wy również możecie teraz mieszkać tak, jak bohaterowie Przyjaciół, Stranger Things i Simpsonowie! Jeśli planujecie przemeblowanie w swoim domu, jest się czym inspirować. A jeżeli chcecie odtworzyć serialowe wnętrza 1:1, w przypadku Przyjaciół to wydatek około 3700 zł, za meble z pokoju Simpsonów zapłacicie niecałe 2800 zł, natomiast salon Stranger Things to wydatek rzędu 5600 zł. „Ta sesja wiele mówi o naszej firmie: w IKEA możesz zrealizować każdy swój pomysł lub wizję”, podsumował Vinod Jayan, dyrektor zarządzający. Zobaczcie w galerii efekty kampanii IKEA Real Life.