Uwierzycie, że Zalando  ma już 10 lat?! Ta jedna z najprężniej działających europejskich platform sprzedażowych powstała dekadę temu w Berlinie z inicjatywa Roberta Gentza i Davida Schneidera. Z ich inicjatywy na Zalando było początkowo internetowym sklepem obuwniczym. Dzisiaj ma w swojej ofercie również odzież i akcesoria najpopularniejszych brandów, które nie tylko chcą sprzedawać swoje projekty na Zalando, ale również tworzyć specjalne kolekcje. Taką była choćby limitowana kolekcja obuwia we współpracy z włoskim domem mody Marni z 2016 roku, czy promująca ideę zrównoważonej mody kolekcja RE:CYCKLE stworzona przez duet Viktor&Rolf w 2017 roku. Z okazji 10. urodzin nie mogło nie powstać coś naprawdę wyjątkowego, czyli aż trzy różne kolekcje z trzema cool markami - Calvin Klein Jeans, Pumą oraz Mango.

ZOBACZ TAKŻE: Adrien Brody i gwiazdy modelingu w nowej kampanii Mango jesień-zima 2018/2019

Kaia i Presley Gerber w projektach ze specjalnej kolekcji Calvin Klein Jeans x Zalando

Światło dzienne ujrzała już pierwsza odsłona urodzinowej inicjatywy Zalando, czyli specjalna kolekcja Calvin Klein Jeans zaprojektowana przez dyrektora kreatywnego marki, Rafa Simonsa. A promuje ją kampania z udziałem wschodzących gwiazd modelingu i w dodatku rodzeństwem - Kaią i Presleyem Gerber. Dzieci Cindy Crawfrod, które postanowiły iść w ślady sławnej mamy, ikony modelingu lat 90., nie pierwszy raz promują projekty Rafa Simonsa. Wcześniej Kaia i Presley pojawili się już w kampanii Calvin Klein wiosna-lato 2018, tej samej, której gwizdami były także siostry Kardashian-Jenner. 

Oprócz zdjęć z Kaią i Presleyem powstało też wideo. Jedno z trzech, jakie powstaną w ramach urodzinowej kampanii Zalando. Kolejne jej efekty zostaną wypuszczone 23 września, w ramach współpracy z Pumą, oraz 21 października, co będzie zwieńczeniem połączenia sił z Mango. W kampanii Pumy, przedstawiającej limitowaną edycję sneakersów, a także sportową kolekcję dla kobiet, pojawi się Cara Delevingne, a specjalną linię Mango x Zalando poromować cztery znane influencerki, Włoszka Diletta Bonaiuti, pochodząca z Danii Pernille Teisbaek, Hiszpanką Blancą Miro oraz Niemką Mają Wyh, czyli #mangogirls. Dziewczyny zaprezentują zaprojektowane przez siebie projekty. A uzupełnieniem wymienionych wyżej kampanii telewizyjnych będą też działania stricte online, zrealizowane z udziałem takich marek, jak Vans i J. Crew.

ZOBACZ TAKŻE: [EXCLUSIVE] Wywiad z Hanne Gaby Odiele, ambasadorką kampanii Zalando