Karlie Kloss jakiś czas postanowiła wycofać się ze świata modelingu i życia publicznego. Od tego czasu bardzo rzadko bierze udział w nowych projektach - szczególnie tych związanych z modą. W zeszłym roku modelka postanowiła zrobić wyjątek i rozpoczęła współpracę z Netflixem. Kloss weźmie udział w programie badawczym "Bill Nye Saves the World" prowadzonym przez Billa Nye'a, znanego jako "science guy". Gwiazda wspólnie z naukowcem i czwórką innych ludzi będzie badać wpływ nauki na różne dziedziny naszego życia. 

KARLIE KLOSS POJAWI SIĘ W NOWYM PROGRAMIE NETFLIXA! ZOBACZ >>>

Jak się okazało, naukowy program to nie jedyny projekt w którym wzięła udział amerykańska modelka. Kloss została ambasadorką marki "Swarovski" i pojawiła się w najnowszej kampanii #bebrilliant. Dwa krótkie filmy z udziałem gwiazdy nawiązują do kultowych scen filmowych, w których główną rolę zagrały ikony kina i mody - Audrey Hepburn i Marilyn Monroe.

W pierwszym klipie Karlie Kloss wciela się w rolę Holly Golightly, bohaterki filmu "Śniadanie u Tiffany'ego". Audrey Hepburn wypadła w tej roli znakomicie, jednak trzeba przyznać, że Kloss poradziła sobie równie dobrze. Modelka ubrana w modernistyczną wersję "małej czarnej", popija kawę z diamentowego kubka i z tęsknotą spogląda na okno wystawowe sklepu z biżuterią.

Drugi klip reklamowy nawiązuje do filmu z 1953 roku "Mężczyźni wolą blondynki". W jedną z głównych ról wcieliła się ikona kobiecości Marilyn Monroe. Kloss ubrana w satynową, różową suknie stara się odtworzyć kultową scenę, w której Monroe wykonuje piosenkę "Diamonds Are a Girl’s Best Friend". Kloss obwieszona diamentową biżuterią jest idealnym dowodem na prawdziwość tego powiedzenia. Zobaczcie klip.