Początek roku 2017 zapowiada się naprawdę pracowicie dla 32 letniej piosenkarki. Artystka wraca po kilkuletniej przerwie z nowym wizerunkiem (jej platynowy bob, to hit tego sezonu), singlem "Chained To The Rhythm" i linią kosmetyków, którą stworzyła we współpracy z marką CoverGirl. 

Katy Perry została ambasadorką marki CoverGirl kilka lat temu. W ciągu tego czasu zdążyła zaprojektować swoją własną kolekcję kosmetyków "Kity Kat", która zadebiutowała w ubiegłoroczne wakacje. Najnowsze produkty stworzone przez piosenkarkę inspirowane są mistycznymi stworzeniami, syrenami. Katy Perry jako jedna z pierwszych zapoczątkowała ten look w Hollywood. Ponad dwa lata temu zadebiutowała z perłowymi włosami w świątecznej kampanii H&M.

W lini kosmetyków Katy Perry x CoverGirl znajdziemy pomadki w jasnych i błyszczących kolorach, różane, perłowe. Cienie i kredki do oczu oraz rozświetlacz. Produkty dostępne będą w sprzedaży na stronie Covergirl.com od początku marca, a w sklepach stacjonarnych pojawią się w połowie kwietnia.