Akcja promocyjna zaczęła się w maju. Khloe Kardashian poprosiła swoich followersów aby razem z nią wypromowali jej najnowszy projekt "The GA Project". W jaki sposób? Chodziło o zebranie jak najbardziej zróżnicowanej grupy kobiet, która wystąpiłaby w kampanii promującej jej najnowszą kolekcję dżinsów.

Po kilku miesiącach, efekty ich wspólnej pracy zostały zaprezentowane. Głównym hasłem firmy jest "perfekcyjne dopasowanie". Celebrytka, uważa że nie ma w ofercie, jeansów które pasowałyby do każdej kobiecej sylwetki, a po zakupie nie wymagałyby dodatkowych poprawek. Podobne kampanie dzieją się także u większych marek modowych - Wrangler opublikował niedawno film o walce ze stereotypami dotyczącymi kobiet, który powstał przy okazji premiery linii Body Bespoke.

Khloe na swoim Instagramie napisała, że ta kampania ma pomóc kobietom w zaakceptowaniu swojego ciała. Dokładnie, jest to kolejna marka, która stara się walczyć o zróżnicowanie w świecie mody pokazując, że dostęp do niego powinny mieć kobiety o różnych kształtach. Dlatego "Good American", bo tak brzmi pełna nazwa marki, oferuje trzy rodzaje dżinsowych spodni. "Good Legs" czyli spodnie skinny fit, "Good Cut" spodnie typu boyfriend i "Good Waist" jeansy z wysokim stanem. 

Aby pokreślić znaczenie swojej misji, Khloe dotrzymała słowa i do kampanii promocyjnej zaprosiła kobiety różniące się od siebie sylwetkami, tak zwany #goodsquad. Na zdjęciach możemy zobaczyć modelki, Jordyn WoodsGabi GreggNadia AboulhosnMinahil Ayazm, oraz Malika Khadijah Haqq. Jak Wam się podobają jeansy zaprojektowane przez jedną z Kardashianek?