Kylie Jenner dała się już poznać jako fanka polskiej mody. Jennerka wielokrotnie stawiała na projekty MISBHV, brandu, który - co tu dużo mówić - za granicą radzi sobie lepiej, niż w Polsce. A także doceniła to, co oferuje choćby bieliźniana marka God Save Queens czy streatwearowa Local Heroes. Podobnie, jak przyrodnia siostra Kylie, Kim Kardashian, Jennerka ma też słabość do projektów Magdy Butrym. Teraz do tego grona dołączyła kolejna polska firma, może nieco mniej popularna i kojarzona, głównie w mediach społecznościowych, ale i bez tego trafiająca w gusta zagranicznych celebrytek. Klientkami marki Epuzer bo o niej mowa, były do tej pory Christina Aguilera, Shakira czy Rita Ora. Na co z metką tegoż brandu skusiła się Kylie Jenner?

Travis Scott i Kylie Jenner wezmą ślub? Raper planuje oświadczyć się swojej dziewczynie i wyznaje, że „to ta jedyna” >>>

Kylie Jenner w spódnicy polskiej marki Epuzer - co to za model i ile kosztuje?

Kylie opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie, na którym pozuje w T-shircie z nadrukiem w wizerunkiem boysbandu wszech czasów, czyli Backstreet Boys, oraz w skórzanej gorsetowej spódnicy Dravit z najnowszej kolekcji Epuzer. Model ten kosztuje 620 dolarów, czyli ponad 2 tysiące złotych. Spódnica, podobnie jak inne projekty brandu, wykonana jest w wysokiej jakości materiału, naturalnej włoskiej skóry. A dokładnie z licznych skórzanych paseczków przeplatanych przez maleńkie luwersy, biegnące wzdłuż modelu. Posiada wyraźne wcięcie w talii, co mocno podkreśla i modeluje sylwetkę. Czyli to, co Kylie Jenner lubi najbardziej. 

Projekty Epuzer, kolejnej matki, na punkcie której oszalały zagraniczne gwiazdy, dostępne są przede wszystkim w sklepie online, ale również w stacjonarnie w Warszawie w butiku Concept Store1 w centrum handlowym Atrium Promenada.