Mimo, że wiele osób zaręcza, że nie obchodzi Walentynek, to ten dzień wciąż ma wielu zwolenników. Właśnie dlatego, perfumerie organizują specjalne promocje, restauracje przygotowują niecodzienne walentynkowe menu, a niektóre marki odzieżowe tworzą wyjątkowe kolekcje ubrań i dodatków idealnych na Walentynki.

ZOBACZ TAKŻE: Bukiet do wynajęcia na Walentynki? Dostaniecie go w Warszawie! >>>

W tym rokuBershka także przygotowała taką kolekcję. Hiszpańska sieciówka, która swoją ofertę kieruje głównie do młodych klientów, postanowiła odejść od tradycyjnej czerwieni kojarzonej z Walentynkami. Na ubraniach przewijają się kwiatowe printy, czyli jeden z najgorętszych trendów najbliższej wiosny, a głównym kolorem tej kampanii zdecydowanie jest róż, a konkretniej jego pastelowy odcień. Z kolei najczęstszym wzorem pojawiającym się na męskich koszulach są paski, czyli kolejny hit tego sezonu. Ponadto, pojawiły się bluzy, co znaczy, że panowie stawiają teraz na sportową elegancję.

Co więcej, kampania ta nie jest tylko prezentacją kolejnych ubrań i dodatków. Na niezwykle subtelnych (aczkolwiek mających charakter) zdjęciach, zostały pokazane różne rodzaje miłości - ta do partnerów życiowych, do najlepszych przyjaciół, a nawet do bliskich naszym sercom pupili. Nie zapomniano też, że o self love, o której także trzeba pamiętać!

Ewidentnie, Bershka chciała przeżyć tegoroczne Walentynki w duchu młodości, wolności i łamania zasad. Podoba nam się to!