Dla Łukasza Jemioła i fotografa Mateusza Stankiewicza, inspiracją przy tworzeniu kampanii wizerunkowej jego najnowszej kolekcji były wymyślone przez projektanta hasła; "First Love Second Sex; First Sex Second Love". Myśl przewodnia wyhaftowana na wszystkich produktach ma znaczenie wielowymiarowe i daje odbiorcom przestrzeń do własnej interpretacji. Odnosi się do pierwszych uczuć i doznań, towarzyszących nam na początku naszego życia, ale również do aktualnych pragnień i emocji. Jak tłumaczy sam projektant:
„Do sesji promującej tę kolekcję podeszliśmy w nowatorski sposób, nie pokazaliśmy
produktu, a ludzi i emocje. W projekcie wzięło udział kilkunastu bohaterów – singli, pary,
przyjaciółki, przypadkowo zestawieni modele, którzy pozują au naturel interpretując hasła z
nowej kolekcji. Na zdjęcia naniesiona jest typografia, bohaterowie ubrani są tylko w
hasła FIRST LOVE SECOND SEX lub FIRST SEX SECOND LOVE. Naszą intencją nie była
prowokacja ani wywołanie skandalu. Kierowaliśmy się artystyczną wizją, która dotyka tego
co prawdziwe i naturalne”
Fotografie promujące najnowszą kolekcję Łukasza Jemioła przyciągają wzrok swoją prostotą, a zawarte w nich emocje na długo zapadają w pamięć. Zobaczcie sesję wizerunkową w wykonaniu fotografa Mateusza Stankiewicza.