Dla Łukasza Jemioła i fotografa Mateusza Stankiewicza, inspiracją przy tworzeniu kampanii wizerunkowej jego najnowszej kolekcji były wymyślone przez projektanta hasła;  "First Love Second Sex; First Sex Second Love". Myśl przewodnia wyhaftowana na wszystkich produktach ma znaczenie wielowymiarowe i daje odbiorcom przestrzeń do własnej interpretacji. Odnosi się do pierwszych uczuć i doznań, towarzyszących nam na początku naszego życia, ale również do aktualnych pragnień i emocji. Jak tłumaczy sam projektant:

„Do sesji promującej tę kolekcję podeszliśmy w nowatorski sposób, nie pokazaliśmy

produktu, a ludzi i emocje. W projekcie wzięło udział kilkunastu bohaterów – singli, pary,

przyjaciółki, przypadkowo zestawieni modele, którzy pozują au naturel interpretując hasła z

nowej kolekcji. Na zdjęcia naniesiona jest typografia, bohaterowie ubrani są tylko w

hasła FIRST LOVE SECOND SEX lub FIRST SEX SECOND LOVE. Naszą intencją nie była

prowokacja ani wywołanie skandalu. Kierowaliśmy się artystyczną wizją, która dotyka tego

co prawdziwe i naturalne”

Zobacz także:

Fotografie promujące najnowszą kolekcję Łukasza Jemioła przyciągają wzrok swoją prostotą, a zawarte w nich emocje na długo zapadają w pamięć. Zobaczcie sesję wizerunkową w wykonaniu fotografa Mateusza Stankiewicza.