Na YouTube zadebiutowała cztery lata temu. Pod nazwą Beksy wraz z Olą Nowak prowadzi jeden z najpopularniejszych kobiecych kanałów w Polsce. Jak do tego doszło? Nadia Długosz o tym, czy urodziła się by być gwiazdą, o sukcesie i popularności w tak młodym wieku, a także momentach zwątpienia opowiada Karolinie Cwalinie-Stępniak w czwartym odcinku jej talk-show #GirlsTalk. I jak sama przyznaje, od dziecka garnęła się na scenę, występowała w przedstawieniach. We Włocławku, z którego pochodzi, była rozpoznawana, ale z upływem czasu skala popularności diametralnie się zmieniła... YouTube otworzył przed nią wiele możliwości i pozwolił przekuć jej pasję w biznes.

„Praca na YouTube nie różni się znacząco od każdej innej. Tylko zamiast jednego szefa masz ich milion sześćset tysięcy, którzy mogą od ciebie wymagać. Plus jest taki, że są bardzo otwarci i chętnie zobaczą to, nad czym pracujemy.” Beksy mają dziś bowiem ponad milion sześćset tysięcy subskrybentów i prawie 400 milionów wyświetleń.

„Sama niedawno weszłam w świat YouTube, dołączając do grupy Abstra. Dlatego spotkanie z osobą, która działa na nim od kilku lat i odnosi takie sukcesy jak Nadia, było wyjątkowo ciekawe.” – przyznaje Karolina Cwalina. Praca blogerów, youtuberów często bywa wyśmiewana czy po prostu niedoceniana. Tymczasem to często bardzo kreatywni, pracowici i zdeterminowani ludzie, którzy długo i ciężko pracują na swój sukces.

„Bez pasji życie nie ma sensu”, mówi Areta Szpura w cyklu #GirlsTalk Karoliny Cwaliny-Stępniak


#GirlsTalk to pierwszy tego typu internetowy talk-show o kobietach, dla kobiet i tworzony przez kobiety. Nowe odcinki pojawiają się co poniedziałek o 16:00. Patronuje mu magazyn Glamour.