Od jakiegoś czasu wyidealizowane zdjęcia influencerek na Instagramie, doskonałe ciała modelek Victoria’s Secret i wyretuszowane zdjęcia kampanii modowych brandów straciły swoją popularność. Dzięki ruchu body positive, ale również girl power zaczęliśmy doceniać swoje ciała, podchodzić do siebie z miłością, a media, światowi giganci mody i najwięksi projektanci zaczęli promować różne kanony piękna. Wielkie koncerty, takie jak H&M, Zara czy Oysho pokazują w sesjach zdjęciowych modelki z rozstępami, fałdkami na brzuchu, o różnych kolorach skóry i rozmiarach innych niż 0. Polskie marki również promują naturalność. Jedną z nich jest Nudyess, minimalistyczny brand, którego znakiem rozpoznawczym jest monochromatyczność i dopasowane, podkreślające figurę sukienki. Z okazji najnowszej kolekcji, marka opublikowała również kampanię promującą linię „Chapter 7”. To najlepsza i najpiękniejsza rzecz, jaką dziś zobaczycie!

Kampania Nudyess „Chapter 7” to hołd dla naturalności i kobiecego piękna 

Kobiecość, naturalność i minimalizm to słowa, które opisują kampanię Nudyess „Chapter 7”. Na zdjęciach autorstwa Marcina Kempskiego holenderska piękność Iris Bakker pozuje bez makijażu, a fotografie nie są wyretuszowane. Surowa sceneria podkreśla minimalistyczny charakter kolekcji, a także urodę Iris. Modelka nie nosi rozmiaru 0, jej figura ma kobiece kształty. „Chcemy pokazywać kobietom, że kobiece piękno nie ma jednego rozmiaru, jednego typu urody ani jednego ideału, do którego powinnyśmy dążyć. Każda z nas jest inna i dzięki temu wyjątkowa, a projekty Nudyess są dla prawdziwych kobiet niezależnie od rozmiaru i typu figury”, mówią założycielki Agnieszka Sołoń i Sandra Do Manh, które kultywują filozofię #BeYourself. Kolekcja Nudyess jest utrzymana w monochromatycznej stylistyce. Jeśli chodzi o kolory, dominują naturalne beże. Klasyczne, ponadczasowe fasony, takie jak sukienki, legginsy, body oraz topy są wykonane z wysokiej jakości bawełny. Te ubrania nigdy nie wyjdą z mody! Zdjęcia pięknej kampanii Nudyess „Chapter 7” znajdziecie w galerii powyżej. 

Tę polską markę pokochały Ania Lewandowska, Joanna Krupa i Kasia Tusk! >>>