Jeżeli czujecie, że potrzebujecie zmiany i jesteście w stanie przeprowadzić się na słoneczną Italię, mamy dla Was dobrą wiadomość. Najnowsze ogłoszenie o pracę to nic w porównaniu z opiekowaniem się flamingami, tuleniem szczeniąt i etat w Muzeum Polskiej Wódki. Ferrero, włoski producent słodyczy na światową skalę, ogłosił poszukiwanie pracowników na stanowisko testerów sensorycznych. Po raz pierwszy w historii istnienia, marka zdecydowała się na zatrudnienie amatorów zamiast profesjonalistów. Docelowo Ferrero, mająca w swojej ofercie takie produkty jak Nutella, Kinder Chocolate czy Kinder Bueno, planuje przyjąć 20 osób, ale najpierw organizuje płatne szkolenie dla 60 kandydatów, którzy po wszystkim otrzymają certyfikat profesjonalnego testera. Zainteresowani?

Powstały lody Kinder Bueno! >>>

Szkolenie dla potencjalnych pracowników rozpoczyna się we wrześniu w Albie, w Piemoncie, gdzie znajduje się główna siedziba firmy. Potrwa 3 miesiące, a każdy uczestnik otrzyma za nie wynagrodzenie (bez względu na to, czy przejdzie do kolejnego etapu). Finalnie Ferrero przyjmie do pracy 20 nowych osób, do których obowiązków będzie należało testowanie słodyczy. Tak, dobrze przeczytaliście. Jest tylko jedno ALE. Ogłoszenie opublikowano w języku włoskim, co oznacza, że od kandydatów oczekuje się biegłego posługiwania się tym językiem. Wymaga się również, aby żaden z potencjalnych pracowników nie miał alergii żywieniowych oraz potrafił posługiwać się komputerem. Po zakończeniu szkolenia i wyłonieniu 20 szczęśliwców, praca będzie miała charakter dorywczy i zajmie około dwóch dni w tygodniu. Wysyłamy CV!