Zara poszła w ślad za innymi popularnymi sieciówkami i właśnie wypuściła swoją pierwszą pełną linię beauty. Do tej pory w sklepach hiszpańskiej marki można było kupić perfumy oraz szminki. A od 12 maja w ofercie hiszpańskiej marki znajdziecie także inne kosmetyki do makijażu powstałe pod kreatywnym kierownictwem legendarnej brytyjskiej makijażystki Diane Kendal, która stworzyła niektóre z najbardziej pamiętnych looków na wybiegach w Nowym Jorku, Paryżu i Mediolanie, a także współpracowała przy niektórych z najbardziej kultowych sesji mody na świecie. 

Zara Beauty – pierwsza linia kosmetyków hiszpańskiej sieciówki. Co w niej znajdziecie?

„Kiedy Zara zwróciła się do mnie z propozycją poprowadzenia kreatywnego kierownictwa Zara Beauty, dostrzegłam możliwość stworzenia czegoś, czego każdy będzie chciał używać. Zara zawsze docierała do zróżnicowanych odbiorców, a ja chciałam przenieść tę samą wizję na urodę, tworząc kolekcję, która jest czysta, z możliwością do uzupełniania i dostępna dla wszystkich. Jestem naprawdę dumna z tego, co udało nam się stworzyć: szeroki wachlarz unikalnych formuł do makijażu oczu, ust, twarzy i paznokci. Tak szeroki wachlarz kolorów i poczucie zabawy, przy jednoczesnym zachowaniu czystego składu i użyciu wysokiej jakości składników, to coś, co tak naprawdę jeszcze nie istniało. Poprzez mnogość twarzy i wizerunków, kolekcja celebruje to, co uważam za najważniejsze w naszej branży: „There is no beauty, only beauties" – komentuje Diane Kendal.

Tak, dobrze przeczytałyście! Kosmetyki Zara Beauty zadbała o opakowania z możliwością wielokrotnego opakowania, jak również o najwyższej jakości składniki i czyste formuły. W sumie w kolekcji znalazły się produkty w ponad 130 kolorach. A co dokładnie? 

Zara Beauty – kosmetyki do ust 

Jeśli chodzi o usta, Zara Beauty oferuje szminkę Ultimatte Matte Lipstick dostępną w 14 różnych odcieniach, kremową pomadkę Cult Satin Lipstick w 8 odcieniach, Tinted Balm Lipstick, czyli miękki balsam w 5 odcieniach, pomadkę Stiletto Demi-Matte Lipstick w 10 wyrazistych kolorach odcieniach, odżywczy olejek w 4 odcieniach Nourishing Jelly Lip Oil oraz błyszczyk Velvet Pigment Lip Gloss również w 4 wariantach kolorystycznych. 


fot. Oliver Hadlee Pearch

Zara Beauty – kosmetyki do oczu

Co Zara proponuje do makijażu oczu? Paletę cieni do powiek o jedwabiście gładkiej konsystencji Eye Colour in 6 Eyeshadow Palette z możliwością wielokrotnego napełniania, paletę Eye Colour in 2 Eyeshadow Duo dostępną w 9 duetach i także możliwością uzupełnienia, a także luźny pigment w 4 odcieniach Metal Foil Loose Pigment oraz Eyeliner w kolorze Inky Dark i do wielokrotnego napełniania. 


fot. Mario Sorrenti

Zobacz także:

Zara Beauty – kosmetyki do twarzy 

Do makijażu twarzy w kolekcji Zara Beauty znalazły się paleta Cheek Colour in 3.Palette dostępna w 3 różnych wersjach, puder w 9 odcieniach Face Colour in 1.Bronzer, róż Cheek Colour in 1 – Blush w 9 różnych wersjach kolorystycznych, a także rozświetlacz Cheek Colour in 1 – Highlighter proponowany w 2 odcieniach.


fot. Zoë Ghertner

Zara Beauty – lakiery do paznokci i pędzle

Miłośniczki pomalowanych paznokci nie będą narzekać. Zara w swojej kolekcji beauty umieściła lakiery w aż 39 różnych kolorach. Wyróżnia je wysoce wydajna i trwała formuła wykonana z naturalnych składników. Oprócz tego w ofercie znalazło się również 6 różnych pędzli: Small Blush Brush, Large Powder Brush, Large Shader Brush, Smudge Brush oraz Lip Brush & Flat Shader Brush.


fot. Steven Meisel

Zara Beauty – ceny 

Zara podkreśla, że wszystkie produkty z linii beauty nie są testowane na zwierzętach. Gdzie można je kupić? W sklepie online, jak i w wybranych sklepach stacjonarnych. Ceny? Przystępne i typowe dla produktów kosmetycznych proponowanych przez sklepy sieciowe. W tym przypadku wahają się od 22,90 zł na wypełniacze do paletek do 79,90 zł za cała paletkę. Lakiery do paznokci dostępne są w cenie 25,90 zł, szminki kosztują od 25,90 zł do 49,90 zł, a pędzle od 25,90 zł do 59,90 zł

Przy okazji premiery Zara Beauty warto również wspomnieć o wyjątkowych zdjęciach promujących kosmetyki sieciówki. To seria looków stworzonych przez makijażystkę Diane Kendal, które w swoim obiektywie uchwyciło dziewięciu różnych artystów: Steven Meisel, David Sims, Marilyn Minter, Oliver Hadlee Pearch, Zoë Ghertner, Craig McDean, Nadine Ijewere, Mario Sorrenti oraz Fabien Baron