Profilaktyka odgrywa kluczową rolę w trosce o nasze zdrowie. Warto podkreślić, że jest ona ważna nie tylko dla osób, które odczuwają już jakieś dolegliwości, ale przede wszystkim dla tych, które chcą zapobiec problemom zdrowotnym zanim się pojawią. Właśnie do tego zaprasza kampania Dzień na U.

W tegorocznej odsłonie „Dnia na U” Fundacja Rak’n’Roll pokazuje momenty życia, w których ludzie znajdują się w pozornie przerażającej, ale też ekscytującej sytuacji - i skupia się na uldze, którą przynosi przełamanie lęku. To chwila, w której z ust wyrywa się charakterystyczne „Uuu…”, obrazujące radość, zaskoczenie - coś naturalnego i zapamiętywanego.

Do udziału w spocie kampanii zostali zaproszeni znani i lubiani artyści i twórcy: Mery Spolsky, Wojtek Łozowski, Michał Żebrowski, Aleksandra Domańska, Dawid Ogrodnik, Kasia Lins, David Gaboriaud oraz Julia Kuczyńska, znana jako Maffashion i Łukasz Dominiak - WhosYourDaddy.

Partnerem działań jest m.in. marka dermokosmetyków La Roche-Posay, która w 2025 roku obchodzi swoje 50-lecie. Ten jubileusz nie tylko skłania do podsumowania dotychczasowych dokonań, ale również do kontynuowania misji – pielęgnacji, która realnie zmienia życia pacjentów. Marka La Roche-Posay jest od lat zaangażowana w promowanie profilaktyki i zdrowia skóry, a wspólna kampania z Fundacją Rak’n’Rol to to kolejny krok w realizacji jej misji.

Projekt Dzień na U

„Dzień na U” to kampania zainicjowana w 2019 roku przez Fundację Rak’n’Roll, zachęcająca do regularnego wykonywania badań profilaktycznych, w której zamiast nieskutecznie straszyć chorobą postawiono na pozytywny przekaz. Wszyscy wiemy, że jednym z najczęstszych usprawiedliwień jest „brak czasu”. Dlatego stworzono „Dzień

na U”, w którym nic nie jest ważniejsze od potwierdzenia zdrowia badaniami profilaktycznymi. Projekt „Dzień na U” został także nagrodzony Europejską Nagrodą Obywatelską.

#larocheposay #skincare #50YRS