Rodzina Kardashian-Jenner ma zdecydowanie smykałkę do interesów, ale również talent do pakowania się w kłopoty. Co jakiś czas wybuchają afery z udziałem sióstr Kardashian, wywołane przez fanów lub dla podkręcenia premiery kolejnego sezonu reality show Z kamerą wśród Kardashianów. Tym razem sprawa wydaje się być poważna. Kilka dni temu Kim podzieliła się ze światem nowiną o tym, że postanowiła stworzyć (kolejną już) markę. Przypomnijmy, że gwiazda jest właścicielką kosmetycznego brandu KKW Beauty, oferującego głównie kryjące podkłady i produkty do konturowania twarzy, które cieszą się ogromną popularnością. Tym razem celebrytka postawiła na rynek mody. Biorąc pod uwagę problem, z którym borykają się kobiety na całym świecie i mając na uwadze różnorodność, Kim Kardashian powołała do życia Kimono Solutionwear, czyli markę odzieżową z bielizną modelującą. Inicjatywa, jak sama przyznała na instagramie, wzięła się głównie z jej własnych potrzeb, ponieważ zdarzało jej się przycinać bieliznę modelującą tak, aby pasowała do nieszablonowych kreacji. Wyznała również, że często miała problem z doborem odpowiedniego koloru, który pokrywałby się z jej odcieniem skóry. W ten sposób powołała do życia markę, mającą w ofercie produkty dostępne w aż dziewięciu kolorach i z szeroką rozmiarówką: od XXS do 4XL. Niestety, jeszcze zanim bielizna Kim trafiła do sprzedaży, celebrytkę oskarżono o dyskryminację na tle rasowym.

Kim Kardashian stworzyła markę odzieżową, która promuje różnorodność wśród kobiet! Rzeczy od Kimono Solutionwear potrzebuje każda z nas >>>

Kim Kardashian musiała zmienić nazwę swojej marki po oskarżeniach o dyskryminację rasową

Na Kim Kardashian spadła fala krytyki po ogłoszeniu nazwy swojego nowego odzieżowego brandu z bielizną modelującą. Kimono Solutionwear szczególnie nie spodobało się mieszkankom Japonii, według których gwiazda okazała brak szacunku do japońskiej tradycji. W sieci pojawił się nawet hasztag #KimOhNo, bojkotujący brand Kardashianki. Gwiazda postanowiła odnieść się do tych zarzutów. „Bycie przedsiębiorcą i swoim własnym szefem to jedno z najbardziej satysfakcjonujących wyzwań w moim życiu. Po tych wszystkich latach to umożliwiło mi bezpośrednią linię komunikację z fanami. Zawsze staram się słuchać, uczyć i rozwijać (…). Kiedy ogłosiłam nazwę mojej modelującej kolekcji bielizny, miałam najlepsze intencje. Moje brandy i produkty są różnorodne i stworzone dla każdego. Po dokładnym przemyśleniu sytuacji, postanowiłam wprowadzić na rynek swoją markę pod nową nazwą (…) Dziękuję za wyrozumiałość i wsparcie”, napisała na swoim Instagramie. Kim Kardashian nie zdradziła nowej nazwy swojej marki, ale obiecała, że zrobi to niedługo. Bielizna modelująca zaprojektowana przez gwiazdę prawdopodobnie trafi do sprzedaży w tym miesiącu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Being an entrepreneur and my own boss has been one of the most rewarding challenges I’ve been blessed with in my life. What’s made it possible for me after all of these years has been the direct line of communication with my fans and the public. I am always listening, learning and growing - I so appreciate the passion and varied perspectives that people bring to me. When I announced the name of my shapewear line, I did so with the best intentions in mind. My brands and products are built with inclusivity and diversity at their core and after careful thought and consideration, I will be launching my Solutionwear brand under a new name. I will be in touch soon. Thank you for your understanding and support always.

Post udostępniony przez Kim Kardashian West (@kimkardashian) Lip 1, 2019 o 6:49 PDT