GUESS Jeans I Modivo na festiwalu Open'er 2025
GUESS JEANS kontynuuje umacnianie swojej więzi ze światem muzyki. W kwietniu marka po raz drugi z rzędu pojawiła się na festiwalu Coachella, aranżując spektakularne wydarzenie na pustyni Colorado. W ramach aktywacji zorganizowano ekskluzywne afterparty: w sobotę dla słynnej Charli XCX, a w niedzielę dla amerykańskiego rapera Dona Tolivera. W kampaniach GUESS JEANS na 2025 rok marka stawia na dynamiczną grupę wschodzących i wpływowych artystów, takich jak Gene Gallagher, Beabadoobee, Brent Faiyaz czy Franz Lyons.

- Redakcja
Tego lata firma poszerza swoją obecność na festiwalach, prezentując swoją strefę podczas jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych Europy, jakim jest Open’er Festival 2025. We współpracy z MODIVO, wiodącą platformą modową w Polsce, GUESS JEANS stworzyło immersyjną przestrzeń o powierzchni 400 m², w której muzyka, kreatywność i ekspresja pojawiają się na pierwszym planie.
Wydarzenie, które odbędzie się w dniach 2–5 lipca 2025 roku wyznacza nowy etap w rozwijającej się działalności festiwalowej GUESS JEANS, jednocześnie wzmacniając partnerstwo z MODIVO po serii udanych wspólnych projektów w obszarze handlu detalicznego i e-commerce.

Wejście do strefy GUESS JEANS x MODIVO prowadzi przez surrealistyczny tunel imitujący pralkę. Na jego końcu na gości czeka wyjątkowa strefa chillout z wygodnymi sofami i starannie zaaranżowaną ekspozycją najnowszej kolekcji marki. Całą przestrzeń wypełnia nowoczesna energia high-tech — za DJ-ką umieszczono imponującą ścianę LED, a interaktywne strefy oferują m.in. personalizację laserem nano, automaty z nagrodami oraz możliwość wykonania tymczasowego tatuażu. Wszystkie elementy zostały zaprojektowane z myślą o silnym efekcie wizualnym i zachęcaniu do dzielenia się doświadczeniami w mediach społecznościowych.
Czterodniowe wydarzenie podkreśla zaangażowanie GUESS JEANS w budowanie swojej obecności w przestrzeniach kultury — wszędzie tam, gdzie denim spotyka się z muzyką, sztuką i energią młodego pokolenia. Dla marki, która posiada dwa stacjonarne sklepy w Polsce oraz rozwija strategiczne partnerstwo z MODIVO, obecność na Open’er Festival jest także doskonałą okazją do pogłębienia relacji z polską społecznością — zarówno online, jak i offline.

Polska zajmuje ważne miejsce w strategii GUESS JEANS na rynku europejskim, a obecność na Open’er Festival spełnia wszystkie założenia — budując świadomość brandu i oferując uczestnikom wyjątkowe, angażujące doświadczenia.
Od monumentalnej strefy pop-up po muzykę na najwyższym poziomie — GUESS JEANS x MODIVO podczas Open’er 2025 to celebracja stylu, energii oraz indywidualności.
Materiał promocyjny marki Guess