Odpowiedzialne życie, odpowiedzialny biznes: Bottica, marka w rytmie #zerowaste 

W najnowszym podcaście EcoTalk poruszyliśmy m.in. temat tradycji, nowoczesności i poszanowania natury w kontekście marki kosmetycznej. Gościnią Katarzyny Dąbrowskiej jest Magda Różniak – przedsiębiorczyni i propagatorka odpowiedzialnego, zrównoważonego trybu życia, a także... pierwsza kobieta, która zarządza winnicą w Polsce! To osoba, która kocha ziemię, winogrona i... wino. Z tej właśnie miłości narodził się koncept marki kosmetycznej Bottica, która czerpie z bogactwa tej wyjątkowej rośliny. To wszystko w duchu idei #zerowaste, przy zachowaniu maksymalnej skuteczności produktów do pielęgnacji ciała i twarzy.

Założycielka marki Bottica opowiada, dlaczego czuje duży respekt do natury, jakie znaczenie ma natura w życiu jej oraz jej rodziny, a także jak wygląda prowadzona przez nią „Winnica Słoneczny Zakątek” i niezwykle sielskie, pełne pasji miejsce, w którym powstają kosmetyki tworzone z odpadów generowanych przy produkcji wina. Na tym jednak nie koniec wątku odpowiedzialnego podejścia do biznesu...

Poza wdrażaniem idei #zerowaste, w firmie Magdy Różniak obowiązują też eko zasady, których kobieta twardo się trzyma wraz ze swoimi pracownikami. Elektryczne samochody, filtrowana woda, możliwość skorzystania z „firmowych” rowerów, aby dotrzeć z punktu A do punktu B i wiele innych – bez wątpienia zadbano tutaj o każdy detal (bez obaw, o ekologiczne opakowania kosmetyków Bottica również).

Glamour EcoTalk: winogronowe bogactwo w kosmetykach Bottica

Bottica to kosmetyki inspirowane tradycją winiarską, którą przekazywano w rodzinie Magdy Różniak z pokolenia na pokolenie. Z podcastu Glamour EcoTalk dowiesz się, jakie właściwości wykazują składniki pozyskiwane z winogron. Poznaj jeden z najważniejszych (i najbardziej skutecznych) – resweratrol, czyli silny antyoksydant i roślinny odpowiednik retinolu, który może być stosowany zarówno przez kobiety w ciąży, jak i przez panie karmiące. W winnicy traktowany jest jako odpad, a w świecie kosmetyków jako niemal magiczny komponent. Nie bez powodu nazywamy go „eliksirem młodości”! Właścicielka marki zainwestowała nawet w centrum rozwojowo-badawcze, które powstało w 2020 roku nieopodal jej winnicy. To właśnie tam prowadziła własne badania i opracowała autorską, opatentowaną metodę ekstrakcji cennego resweratrolu.

Kosmetyki Bottica to skuteczne (i genialnie pachnące) produkty premium, które skrywają w sobie miłość do ziemi oraz pasję. Dowiedz się, który produkt z asortymentu tej marki, i dlaczego, jest ulubionym kosmetykiem Magdy Różniak, w jaki sposób kobieta dba o siebie... a także wielu innych ciekawostek na temat prowadzenia biznesu w rytmie eko. Przyjemnego słuchania!