Modą interesuje się od dziecka, a wyrazem tych zainteresowań są różnorodne stylizacje jakie przygotowuje dla SuperStylera. Stawia na niebanalność, kobiecość i kolory a naczelna zasada jaka jej przyświeca to „less is more”. Odważna i ciągle o krok przed wszystkimi. Zafascynowana latami 50-60 XX wieku. Z wykształcenia seksuolog sądowy i kliniczny a z zawodu specjalista e-marketingu. Zawsze nienagannie ubrana, nigdy nie przebrana. Preferuje sukienki, których ma już pokaźną kolekcję. Taka jest Marta Lecha-Maciejewska, autorka bloga SuperStyler, a prywatnie matka dwóch synów.

Jak sama przyznaje do macierzyństwa musiała dorosnąć. Po pierwszym porodzie przeżyła kilkumiesięcznego baby bluesa, podczas którego przytłoczył ją lęk przed nieznanym, poczucie winy i smutek po stracie dotychczasowego życia. Wielkim wsparciem w tym okresie okazał się jej mąż, który poświęcił rodzinie mnóstwo czasu. Na dojrzałą miłość do dzieci musiała sobie zapracować, ale nie czuje się przez to gorszą matką. Wie, że wiele kobiet przechodzi coś podobnego, ale nie może się do tego przyznać lub musi radzić sobie z tym uczuciem w pojedynkę.

Marta rozumie zarówno blaski, jak i cienie macierzyństwa. Ma w sobie wiele empatii do innych kobiet, mimo że wielokrotnie doświadczyła hejtu. Osoby, które zamieszczają jadowite komentarze, ale także oceniają bardzo krytycznie styl wychowania dzieci, próbują doradzać lub wmawiają liczne choroby jej dzieciom na podstawie urywków filmów w social mediach nazywa #DyleMadkami. DyleMadka zawsze znajdzie powód, aby skrytykować lub pouczyć, stara się pochwalić wiedzą i zawstydzić inną matkę jej brakiem kompetencji rodzicielskich. Skąd te zachowania? Marta wie, że dla wielu kobiet bycie matką to rola życia, a starając się wypaść w niej jak najlepiej, nieustannie porównują się z innymi matkami. Na swoim blogu i instagramie próbuje w żartobliwy i otwarty sposób pokazać, że macierzyństwo może mieć w sobie wiele różnych odcieni i każdy widzi je inaczej.

 

#girlTALK i #girlsASK to internetowe show tworzone przez Karolinę Cwalinę. Każdy odcinek swoją premierę ma w czwartek o 21.00 na kanale YouTube. W ramach tych dwóch cykli prowadząca odpowiada na pytania widzów oraz rozmawia z zaproszonymi gośćmi na tematy takie jak: samorozwój, biznes, pasje, miłość czy macierzyństwo. To pierwszy taki projekt, gdzie silne, zdolne, przedsiębiorcze kobiety (i nie tylko) rozmawiają otwarcie o tym, co jest dla nich ważne, w co wierzą, co je bawi, ale też co je boli. Rozwinięciem odcinków jest podcast dostępny na także na Spotify i Apple Podcast.

„Kobieta i pieniądze”, czyli Dominika Nawrocka w kolejnym odcinku #girlsASK >>>