Magdalena Różczka - ambasadorka Topestetic

Już po raz drugi ambasadorką sklepu internetowego Topestetic jest wspaniała kobieta - polska aktorka, Magdalena Różczka. Pierwsza wspólna kampania reklamowa z 2022 roku skupiała się na tym, jak ważny i cenny jest czas “tylko dla siebie”. Ten film reklamowy na YouTube Topestetic ma 2 809 246 wyświetleń i nieustannie cieszy się zainteresowaniem. “Znajdź dla siebie czas, to bardzo ważne” to hasło przewodnie poprzedniej kampanii.

W tym roku celem kampanii Topestetic było oddanie hołdu każdej kobiecie - niezależnie od pełnionej życiowej roli, wizji siebie czy charakteru. Każda kobieta jest wyjątkowa, a ten krótki film doskonale nam o tym przypomina.

Pod publikacją nowej kampanii na kanale Topestetic na YouTube przeczytacie:
“Przez te 10 wspólnych lat kobiety zawsze były dla nas wielką inspiracją. I dlatego bardzo zależy nam, aby ta kampania przypominała o tym, że każda z nas - kobiet, jest wyjątkowa. Pamiętajmy o tym, słuchajmy siebie i uwierzmy w siebie.

Wspólnie z naszą ambasadorką Magdaleną Różczką chcieliśmy, aby w naszej kampanii każda z kobiet mogła odnaleźć cząstkę siebie. Mamy nadzieję, że nasze przesłanie będzie dla Was inspirujące i dające siłę do realizowania swoich pasji i marzeń.✨

To kampania z niezwykle ważnym dla nas przekazem, a dodatkowo jest ona związania z 10-leciem naszego sklepu Topestetic. Czujemy niesamowitą wdzięczność za te 10 lat i obiecujemy dalej nieustannie się dla Was rozwijać.”

Premiera kampanii odbyła się w Starej Oranżerii na terenie Łazienek Królewskich w Warszawie. Była ona połączona z eventem urodzinowym Topestetic podczas którego odbył się kameralny koncert Meli Koteluk oraz spotkanie zaprzyjaźnionych z marką partnerów, gwiazd, influencerek i kosmetologów.

10 lat sklepu Topestetic

To stworzona w Polsce firma, która od samego początku miała na celu, aby ułatwić kobietom (i nie tylko) dostęp do porad kosmetologów oraz wyselekcjonowanych kosmetyków, które w pielęgnacji domowej będą nie tylko poprawiać kondycję skóry, ale także przedłużać efekty zabiegów gabinetowych.

Aktualnie portfolio marki jest bardzo szerokie. Znajdziemy w nim już nie tylko marki kosmetyczne znane nam z najlepszych salonów SPA, kosmetologii i medycyny estetycznej, ale także marki naturalne, wegańskie (zarówno te światowe jak i polskie).

Przez te 10 lat marka Topestetic zasłynęła w internecie dzięki wyjątkowej, niezwykle docenianej obsłudze Klienta. Co podkreślają tysiące opinii na takich portalach jak Opineo.pl czy Ceneo.pl
W sklepie internetowym Topestetic można zupełnie bezpłatnie skorzystać z porady kosmetologicznej przez czat, mailowo lub telefonicznie (takie konsultacje są dostępne dla każdego). Wszystkie wysyłki są zawsze ekspresowe oraz całkowicie darmowe (nie płacimy za dostawę niezależnie od kwoty zamówienia), a pakowane zamówień jest bez użycia zbędnego plastiku. Do każdego zamówienia dodawane są spersonalizowane próbki dobrane do naszych preferencji oraz miłe prezenty.

Sklep Topestetic stawia przede wszystkim na jakość oferowanych kosmetyków, indywidualne podejście do każdego Klienta, a także na edukację w zakresie pielęgnacji skóry. Z tego powodu poza wspomnianymi wcześniej konsultacjami ze specjalistkami, Topestetic prowadzi również bloga poświęconego skórze o nazwie kosmetyki.pl, a także profile na mediach społecznościowych, takie jak Instagram, Facebook, YouTube czy Spotify, gdzie można posłuchać podcastów/videocastów lub poczytać o nowinkach w dziedzinie beauty.

Koniecznie sprawdźcie sami na stronie internetowej.