Nie da się zaprzeczyć ogromnemu wpływowi TikToka na zawartość naszych kosmetyczek. Wraz z nowym medium społecznościowych nadeszła też nowa era odkryć beauty. Sposób, w jaki pozwala nam konsumować urodę, w realny sposób przekłada się na nasze decyzje zakupowe. Instagram często pokazywał piękne opakowania lub całe aranżacje na toaletkach lub łazienkowych półkach. Te cieszące oczy obrazki nie były jednak w stanie pokazać powodu, dla którego ten kosmetyk miałyby być potrzebny naszej skórze lub włosom. Jeżeli już pojawiały się konkretne recenzje to też najczęściej pod postacią lukrowanej fotografii lub ewentualnie kilku. Filmiki na TikToku pokazały nam, że to właśnie w materiałach wideo drzemie największy potencjał promocji kosmetyków. Tutoriale, które pokazują krok po kroku zmiany, szczere recenzje, które nie zawsze skupiają się tylko na zaletach i nie nakładają filtrów na rzeczywistość jak na Instagramie, a także brak obaw przed skutkami krytyki i punktowania wad wniosły pewną świeżość. Kiedy już kosmetyk staje się hitem i jest masowo powielany przez kolejne influencerki, to musi być coś na rzeczy. Wiralowe marki beauty z TikToka musiały zapracować na uznanie. Teraz my mamy szansę korzystać z doświadczeń innych i sięgać po kosmetyki, które są niemal pewniakami. Pewności oczywiście mieć nie możemy, bo reaguje indywidualnie, ale nie zmienia to tego, że szanse na znalezienie nowych ulubieńców rosną.

Wiralowe marki beauty z TikToka – The Ordinary

The Ordinary to jedna z ulubionych marek kosmetycznych na TikToku. Lista kosmetyków tego brandu, które stały się wiralami, nie jest krótka. Do tego nie mamy najmniejszych wątpliwości, że influencerki nie powiedziały ostatniego słowa w kwestii urodowych odkryć The Ordinary. Pozostaje tylko kwestią czasu, kiedy na TikToku rozpocznie się kolejne beauty szaleństwo związane z następnym kosmetykiem z jej portfolio. Jak na razie do największych hitów zalicza się duet, który jest jak botoks z pipety. Wśród przebojów The Ordinary jest też krwawy peeling.

Wiralowe marki beauty z TikToka – Dr.Jart+

Zielony krem na przebarwienia z TikToka to jedno z największych urodowych odkryć ostatnich lat. Przebój koreańskiej pielęgnacji z pomocą medium społecznościowego stał się międzynarodowym hitem. Już wcześniej krem Dr.Jart+ Cicapair Tiger Grass Colour Correcting Treatment był warty uwagi. Jednak pomimo wysokich ocen w sklepach internetowych i faktu, że jego sława zyskiwała coraz większy zasięg za sprawą poczty pantoflowej, czegoś mu brakowało, żeby w pełni móc zaprezentować swoje możliwości. To właśnie użytkowniczki TikTok zadbały, żeby ten kosmetyk zaczął istnieć w świadomości wszystkich osób, które walczą z zaczerwienioną skórą. Wraz z nim na popularności zyskała też cała marka.

Wiralowe marki beauty z TikToka – Eucerin

Marka Eucerin może pochwalić się niezwykłym uznaniem, które jest wyrażane na wiele sposobów. Na starcie o mocy kosmetyków tej marki informują przede wszystkim wysokie noty w sklepach internetowych. Na tym jednak nie koniec. O kremie Eucerin Aquaphor pisaliśmy także w kontekście ulubionego kosmetyku gwiazd. W swojej pielęgnacji wykorzystują go bowiem Beyonce, Meghan Markle, Charlize Theron, Lucy Liu i Nicole Kidman. Milczeć na temat zalet kosmetyków Eucerin nie zamierzały też użytkowniczki TikToka. Zgodnie podsumowały: „każdy powinien mieć taką tubkę na swojej łazienkowej półce”. Dzięki temu brand dołączył do wiralowych marek beauty.

Wiralowe marki beauty z TikToka – Caudalie

Caudalie ma w swojej ofercie kilka niekwestionowanych hitów. Beauty Elixir, do którego słabość ma Zoe Kravitz, to tylko jeden z takich przykładów. Jeżeli mamy jednak skupić się konkretnie na TikToku, to niedawno pisaliśmy o pewnej maseczce. Wiralowy kosmetyk to konkretnie Caudalie Vinergetic C+. Użytkowniczki aplikacji podkreślają, że to rewelacyjny sposób na rozszerzone pory i zaskórniki. Do tego efekty można zobaczyć już po 5 minutach. Dzięki temu bardzo szybko można przekonać się o działaniu, które jest tak zachwalane na TikToku.

Wiralowe marki beauty z TikToka – Rare Beauty

Rare Beauty to marka Seleny Gomez, która już za sprawą stojącego za nią nazwiska miała ułatwiony start. Sama popularność gwiazdy to jednak zbyt mało, żeby ciągle wracać do danego kosmetyku i kupować kolejne opakowania. W przypadku Rare Beauty stało się tak też za sprawą formuł, które przynosiły spektakularne efekty. Właśnie w ten sposób sieć podbił między innymi róż w płynie od Seleny Gomez. W portfolio marki jest także kilka innych kosmetyków, do których słabość mają użytkowniczki i użytkownicy TikToka.

Wiralowe marki beauty z TikToka – CeraVe

Dermatolodzy i dermatolożki oraz gwiazdy zachwalają te niedrogie kosmetyki już od dawna. Od jakiegoś czasu robią to także użytkowniczki i użytkownicy TikToka. Na liście ulubionych kosmetyków CeraVe, bo właśnie o tej mare kosmetycznej mowa, są głównie hity oczyszczające i nawilżające. W asortymencie można jednak znaleźć wiele więcej opcji dla różnych typów skóry i naszych ogólnych potrzeb.

Zobacz także:

Wiralowe marki beauty z TikToka – Embryolisse

Embryolisse to kosmetyczny brand z listy ulubionych marek urodowych Francuzek. Jej popularność jednak znacznie wykracza poza granice tego kraju. Międzynarodowy sukces wspierają też użytkowniczki TikToka. W ich kosmetyczkach pojawia się przede wszystkim kultowy już krem nawilżający, ale na nim wcale nie koniec. W asortymencie marki czekają też inne hity. Być może kolejny wiralowy kosmetyk na TikToku będzie właśnie nieokrytym wcześniej przebojem Embryolisse.