Patrz na świat po swojemu i wyraź to makijażem!
L’Oréal Paris wspiera kobiety w wyrażaniu swojej indywidualności. Rzeczywistość w olbrzymim stopniu odbieramy oczami, a to jak ją postrzegamy jest unikalne. Według nas jest to warte podkreślenia i pokazania.
![Patrz na świat po swojemu i wyraź to makijażem! Patrz na świat po swojemu i wyraź to makijażem!](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/patrz-na-swiat-po-swojemu-i-wyraz-to-makijazem-4774071.jpeg?quality=90&crop=0px,0px,1920px,1279px&resize=980,654)
- Promocja
"Świat Moimi Oczami" to kampania, w której wzięły udział trzy znane Polki związane z różnymi dziedzinami świata kultury i sportu. Każda z nich opowiada swoją historię, w której podkreśla indywidualny sposób patrzenia na świat i pokazuje, jaki rodzaj makijażu pomaga jej wyrażać to podejście.
Ewa Farna, piosenkarka o polsko-czeskim pochodzeniu, przedsiębiorczyni i mama, w kampanii mówi: "Dostrzegam siłę kobiecości". Jej historia skupia się na kobiecości rozumianej jako siła i świadomość – swoich emocji, potrzeb i swojego ciała. Maria Andrejczyk, lekkoatletka, zdobywczyni srebrnego medalu w rzucie oszczepem podczas Igrzysk Olimpijskich 2020, mówi: "Patrzę przed siebie i dążę do celu". Zwraca uwagę na niepoddawanie się przeciwnościom losu, pokonywanie własnego strachu i przekuwanie go w działanie i motywację do podejmowania dalszych wyzwań. Anna Karczmarczyk, aktorka teatralna i filmowa, a prywatnie mama, mówi "Widzę, jak marzenia napędzają mnie do działania". Swoją historią uczy, jak czerpać energię z marzeń i uświadamia, jak marzenia budują nasz sposób patrzenia na świat.
![33da8daa310e944d1c5b4c794c8bdc39f7091b71-eab7dc9](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/33da8daa310e944d1c5b4c794c8bdc39f7091b71-eab7dc9.jpeg?quality=90&resize=700,467)
Kampania "Świat Moimi Oczami" nieprzypadkowo nawiązuje do oczu, siły spojrzenia. Kampania wspiera produkty do makijażu oczu marki L’Oréal Paris poprzez stworzenie tzw. looków, czyli pełnych makijaży dopasowanych do przekazu i historii każdej z ambasadorek. Looki (kobiecy, odważny i marzycielski) zostały koncepcyjnie opracowane i wykonane przez oficjalną makijażystkę marki, Agę Wilk. Do ich wykonania wykorzystano topowe produkty marki: maskary Volume Million Lashes, Bambi oraz nowość 2022 roku – Air Mascara 30H, a także eyelinery Perfect Slim i Matte Signature.
Stworzony przez oficjalną makijażystkę L’Oreal Paris Agę Wilk "look kobiecy", który reprezentuje Ewa Farna to połączenie subtelności, klasyki, szyku i odrobiny nonszalancji. "Zmysłowo, kobieco, nonszalancko i delikatnie. To uniwersalny, piękny makijaż, dobry na absolutnie każdą okazję! Wystarczy kilka makijażowych trików, by podkreślić urodę w nienachalny, niewidoczny sposób i sprawić byś poczuła się jak milion dolarów", mówi o looku Aga Wilk. To idealny make-up na co dzień, ale nie tylko - świetnie sprawdzi się na wielkie wyjścia, kiedy chcesz w sposób subtelny, ale efektowny podkreślić swoją urodę.
![062f3d47657902fe5da5180e52b4ae7dad4b896d-a14419a](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/062f3d47657902fe5da5180e52b4ae7dad4b896d-a14419a.jpeg?quality=90&resize=700,700)
"Klasyczne oko z roztartym miękkim pędzlem bronzerem, cienką kreską wzdłuż linii rzęs i dyskretnie pomalowane, pięknie rozdzielone rzęsy - to makijaż, który skomplementuje każdy typ urody i każdy kształt oka! Całość kobiecego looku powinna być przede wszystkim lekka i prawdziwa, skóra ma być skórą w swoim najpiękniejszym, zdrowym, promienistym i świetlistym wydaniu" - dodaje Aga Wilk.
![53263bea0d289b736fad7d02b4d3ae02c14ce19b-ea409d4](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/53263bea0d289b736fad7d02b4d3ae02c14ce19b-ea409d4.jpeg?quality=90&resize=700,700)
Nad konceptem kreatywnym kampanii "Świat Moimi Oczami" wraz z zespołem marketingu L’Oréal Paris pracowała agencja McCann, a za zdjęcia i materiały video odpowiada fotografka Aldona Karczmarczyk / Van Dorsen Artists.