Organizatorem akcji jest Fossil Poland Sp. z o.o.

Jest ciągle w ruchu, żądna przygód i nowych wyzwań. Niespokojny elektron lubiący miejski styl życia, który oprócz tego, że akceptuje nieustanny brak czasu i nowe zajęcia, akceptuje także siebie, w 100 %. A na tę całość u każdej z nas przypada coś innego, każda z nas jest inna, ma własną historię i każda z nas powinna pielęgnować w sobie tę różnorodność, która finalnie – jest naszą siłą. Tak jak Soo Joo Park, Alanna Arrington i Dilone, które w kampanii DKNY przekonują, że indywidualność, podążanie i spełnianie się w tylko nam bliskich obszarach to najlepsze, co możemy dla siebie zrobić. We trójkę zachęcają do tego inne dziewczyny, by były w 100% sobą. I w 100% DKNY. Pod tym bowiem hasłem marka rozpoczyna poszukiwanie polskiej ambasadorki swoich zegarków! Szansę, by związać się z tak znanym, rozpoznawalnym i potężnym brandem ma każda z Was. Co należy zrobić?

 Właśnie wystartował pierwszy etap ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez markę DKNY. Wystarczy, że poniższą grafikę (jest również dostępna na naszym Instagramie) skopiujecie i wypełnicie, a następnie wrzucicie na swój profil na Instagramie i oznaczycie hasztagiem #zegarekDKNY. W pustych polach odpowiedzcie, co sprawia, że jesteście w 100% DKNY? Liczy się jak najbardziej kreatywne rozpisanie procentów!



Swoje odpowiedzi możecie dopisać np. za pomocą Instastories (wystarczy wrzucić obrazek, nanieść na niego napisy klikając w symbol Aa, a następnie zapisać na telefonie używając opcji na samej górze, która ukrywa się pod symbolem strzałki, tak jak widać to na przykładzie obok). Aż 10 dziewczyn, które stworzą najlepsze, najbardziej zaskakujące posty, marka nagrodzi zegarkami (model NY2764) i zaprosi do udziału w kolejnym etapie. Odpowiednio uzupełnioną grafikę, możecie wrzucać na swoje profile do
2 grudnia 2018 roku!

W drugim etapie zostanie wyłoniona Ambasadorka Zegarków DKNY! Dziewczyna, której uda się zdobyć ten tytuł, otrzyma w prezencie profesjonalną sesję zdjęciową, a w 2019 roku dostanie zegarek z każdej najnowszej kolekcji marki, aż cztery razy.

Zadaniem uczestniczek, które zakwalifikują się do dalszej części konkursu, będzie wykonanie jak najbardziej kreatywnego zdjęcia lub wideo, które pokazuje w ciekawy sposób otrzymany wcześniej zegarek DKNY. Dokładnie tak, jak robią to znane blogerki. Jury wyłoni zwyciężczynię na podstawie pomysłu, odwołania do wartości marki i jej miejskiego stylu, a także zaangażowania – komentarzy i polubień znajomych i obserwujących jej posty. Gra jest warta świeczki, więc... powodzenia! I pamiętajcie o hasztagu #zegarekDKNY.

Organizatorem akcji jest Fossil Poland Sp. z o.o. Więcej informacji oraz regulamin konkursu otrzymacie wysyłając wiadomość na adres e-mail: marketing.polska@fossil.com