Kochamy skandynawskie marki za proste projekty i ciekawe – nieschematyczne podejście do mody. Jednym z takich brandów jest &Other Stories, kolejny to Weekday z grupy H&M. Kolekcje pierwszej z tych marek możemy od kilku lat podziwiać w Polsce (chociażby w warszawskiej Galerii Mokotów). Natomiast druga dopiero trafia do naszego kraju. Flagowy sklep Weekday zostanie zlokalizowany w zrewitalizowanej Elektrowni Powiśle – jednym z najbardziej hipsterskich miejsc w stolicy. Musimy przyznać, że wybór lokalizacji uważamy za genialny. Idealnie komponuje się bowiem z filozofią marki. Weekday czerpie bowiem inspiracje z kultury młodzieżowej oraz street style’u. Jej twórcy są na bieżąco nie tylko z trendami modowymi, ale również lifestyle’owymi. Marka dba także o środowisko, dlatego stara się używać materiałów, których produkcja jest mniej szkodliwa dla planety. W planach ma oczywiście bardziej dalsze, jeszcze bardziej proekologiczne działania.

Weekday to szwedzka marka modowa, która czerpie inspiracje głównie z kultury młodzieżowej i mody ulicznej. Zachęca do bycia odważnym i pewnym w wyrażaniu siebie, inspiruje poprzez dynamiczne połączenie produktu, kreatywności. W swoich kolekcjach i kampaniach często mówi o ważnych kwestiach, takich jak równość płci oraz zwraca uwagę na aktualne wydarzenia i to, co dzieje się w popkulturze.

Weekday trafia do Polski – wiemy, jak wygląda pierwszy sklep w naszym kraju!

Pierwszy sklep Weekday w Polsce zostanie zlokalizowany na trzech poziomach i zajmie ponad 400 metrów kwadratowych powierzchni. Marka przygotowała dla swoich klientów nie tylko wpisujące się aktualne trendy kolekcje, ale również ciekawe wnętrza w poindustrialnym stylu. Wystrój sklepu z całą pewnością przypadnie do gustu wszystkim fanom skandynawskiego minimalizmu. Zdjęcia flagowego salonu Weekday w Polsce znajdziecie w naszej galerii.  

H&M uruchamia forum doradztwa modowego! >>>