Millie Bobby Brown, Kasia Gola i inne inspirujące dziewczyny w kampanii Converse „All The Stories Are True”
Bohaterki kampanii „All The Stories Are True” zdefiniowały, co oznacza dla nich słowo „dziewczyna”.
![Kasia Gola w kampanii Converse „Love The Progress”. Kasia Gola w kampanii Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/kasia-gola-w-kampanii-converse-love-the-progress1-d471a13.jpeg?quality=90&crop=0px,0px,900px,600px&resize=900,600)
- Redakcja
Zastanawialiście się kiedyś, jakie synonimy i związki frazeologiczne związane ze słowem „dziewczyna” funkcjonują we współczesnych słownikach? „Pomoc domowa”, „dziewczyna spod latarni” i „służąca” to tylko niektóre z nich, które wzmacniają stereotyp o tym, że kobiety są słabszą płcią. Converse postanowił rozpocząć międzynarodowy dialog i skłonić globalne instytuty językowe do zmiany definiowania określenia „dziewczyna”. Z tej okazji powstała nowa kolekcja wyjątkowych butów Converse, której ambasadorkami zostały nieszablonowe, inspirujące i silne dziewczyny z całego świata, w tym: Millie Bobbie Brown, aktorka, która zdobyła rozgłos dzięki roli Jedenastki w serialu Stranger Things i aktywistka, pierwsza baletnica tańcząca w hijabie Stephanie Kurlow, instruktorka samoobrony Qin Yungquan oraz nonkonformistyczna raperka Naomi Preizler. Nie zabrakło również wyjątkowej bohaterki z Polski, czyli Kasi Goli, zajmującej się nowymi technologiami. Od kilku lat organizuje spotkania z zakresu high-tech i mody pod szyldem Geek Goes Chic (tak nazywa się też blog prowadzony przez Kasię). Wszystkie bohaterki walczą ze stereotypami i inspirują swoim działaniem, udowadniając, że nie ma rzeczy niemożliwych.
Millie Bobbie Brown i Kasia Gola w kampanii Converse All The Stories Are True
Converse poprosił swoje ambasadorki, aby odpowiedziały na pytanie: „Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?” I zapisały to na trampkach, dokładnie na płótnie kultowego modelu Chuck 70. Właśnie w ten sposób powstała nieszablonowa kolekcja marki Love The Progress, zachęcająca kobiety do zdefiniowania siebie na nowo. Kampania jest kontynuacją i nową odsłoną poprzedniej kampanii Converse All The Stories Are True, w ramach których marka zachęca do dzielenia się swoimi historiami. Wyraziste kolory, grafiki i napisy odzwierciedlają siłę miłości oraz poczucie jedności i wspólnoty. Wy również będziecie miały szansę, aby podzielić się własną definicją słowa „dziewczyna”. W dniach od 19 lutego do 8 marca we wszystkich sklepach Converse w całej Polsce będą dostępne pocztówki, na których możecie podzielić się tym, co oznacza dla Was to wyjątkowe słowo.
Zdjęcia z kampanii Converse znajdziecie w galerii powyżej. Nowa kolekcja, której hasło brzmi Keep Loving, Keep Fighting, jest dostępna pod następującymi adresami: w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach i Arkadii, w Krakowie w Serenadzie i Galerii Krakowskiej, w Trójmieście w Rivierze i Galerii Bałtyckiej, we Wrocławiu we Wroclavii, w Łodzi w Manufakturze, w Poznaniu w Posnanii w cenie od 439 do 479 złotych. Więcej informacji o kampanii znajdziecie na profilach Converse na Facebooku i Instagramie oraz pod hasztagiem #InMyConverse.
1 z 10
![Conversy z redefinicją słowa „dziewczyna” Kasi Goli.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/conversy-z-redefinicja-slowa-dziewczyna-kasi-goli-6a12339.jpeg?quality=90&fit=900,1260)
Conversy z redefinicją słowa „dziewczyna” Kasi Goli.
2 z 10
![Kasia Gola w kampanii Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/kasia-gola-w-kampanii-converse-love-the-progress-4a5b8dc.jpeg?quality=90&fit=900,1350)
Kasia Gola w kampanii Converse „Love The Progress”.
3 z 10
![Tak wyglądają trampki z definicją Millie Bobby Brown.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/tak-wygladaja-trampki-z-definicja-millie-bobby-brown-720a801.jpeg?quality=90&fit=900,643)
Tak wyglądają trampki z definicją Millie Bobby Brown.
4 z 10
![Kasia Gola w kampanii Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/kasia-gola-w-kampanii-converse-love-the-progress2-62c4d06.jpeg?quality=90&fit=900,1350)
Kasia Gola w kampanii Converse „Love The Progress”.
5 z 10
![Kasia Gola w kampanii Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/kasia-gola-w-kampanii-converse-love-the-progress3-85281dc.jpeg?quality=90&fit=900,1350)
Kasia Gola w kampanii Converse „Love The Progress”.
6 z 10
![Naomi Preizler w kampanii Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/naomi-preizler-w-kampanii-converse-love-the-progress-f23e6dc.jpeg?quality=90&fit=900,1350)
Naomi Preizler w kampanii Converse „Love The Progress”.
7 z 10
![Trampki z najnowszej kolekcji Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/trampki-z-najnowszej-kolekcji-converse-love-the-progress-10e57db.jpeg?quality=90&fit=900,600)
Trampki z najnowszej kolekcji Converse „Love The Progress”.
8 z 10
![Stephanie Kurlow w kampanii Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/stephanie-kurlow-w-kampanii-converse-love-the-progress-db54fc6.jpeg?quality=90&fit=900,1350)
Stephanie Kurlow w kampanii Converse „Love The Progress”.
9 z 10
![Qin Yunquan w kampanii Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/qin-yunquan-w-kampanii-converse-love-the-progress-7bbf41f.jpeg?quality=90&fit=900,1350)
Qin Yunquan w kampanii Converse „Love The Progress”.
10 z 10
![Qin Yunquan w kampanii Converse „Love The Progress”.](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/qin-yunquan-w-kampanii-converse-love-the-progress1-31a7f8b.jpeg?quality=90&fit=900,1359)
Qin Yunquan w kampanii Converse „Love The Progress”.