Historia marki Mary Kay sięga lat 60. ubiegłego wieku. To właśnie wtedy Mary Kay Ash stworzyła biznes, żeby dać kobietom (które głównie zajmowały się dziećmi i domem), pracę i niezależność finansową. Ale nawet dzisiaj, w zupełnie innej rzeczywistości, wiele z nas może mieć obawy przed wejściem na ścieżkę kobiecego biznesu. Nasze gościnie przekonują, że warto spróbować.

Pracuj tak, jak lubisz

Kobiety wciąż wykonują wiele ról. Jesteśmy mamami, żonami, prowadzimy dom. Nie jest łatwo to wszystko pogodzić. Biznes Mary Kay daje mi dużo elastyczności, bo to ja decyduję o tym, kiedy pracuję” – podkreśla starsza dyrektorka sprzedaży marki, Izabela Zagórska-Gracjasz, a starsza dyrektorka sprzedaży Martyna Maliszewska, dodaje:

Mary Kay daje dużo wolności. Możemy zarządzać czasem według własnych potrzeb. Mamy go więc wystarczająco dużo dla naszych rodzin, ale również na rozwijanie naszych innych pasji. Każda kobieta może sama wybrać, w jakim tempie chce się rozwijać w naszej firmie.

Czy jest tam miejsce na kobiece wsparcie? Nasze rozmówczynie nie mają żadnych wątpliwości. „Z Izą mamy siostrzaną relację. Wraz z rodzimy jeździmy nawet razem na wakacje. Niezależnie od działu, w którym pracujemy, wszystkie kobiety w firmie szczerze sobie pomagają. Zależy nam na dobrej energii i poczuciu, że każda z nas jest zaopiekowana” – mówi Martyna Maliszewska.

Jak dodaje Izabela Zagórska-Gracjasz, w Mary Kay dużą wagę przykłada się też do rozwoju osobistego. „Dzięki temu rozwijamy się nie tylko biznesowo, ale również jako ludzie”.

Jak jeszcze zachęcają nas, by dołączyć do kobiecego biznesu? Czy każda z nas może to zrobić? Według Martyny Maliszewskiej liczy się przede wszystkim gotowość i zaangażowanie. Jakie są ich ulubione rytuały pielęgnacyjne i kosmetyki (tu kolejny mały spojler: Martyna Maliszewska poleca m.in. paletkę do konturowania, dzięki której robi codzienny makijaż w pięć minut!). I czy to prawda, że wszystkie przedstawicielki marki jeżdżą różowymi samochodami? Tego wszystkiego (i jeszcze więcej) dowiecie się z naszego podcastu.

W Mary Kay możesz, ale nic nie musisz. Kobiety wiedzą, że są w tym biznesie dla siebie, ale nie same
dodaje Martyna Maliszewska.

Marka, która dba o kobiety na co dzień

Mary Kay to marka kosmetyczna, która od dekad inspiruje kobiety na całym świecie. Uczy, jak dbać o urodę i być pewną siebie. To nie tylko produkty (od luksusowych kremów pielęgnacyjnych po zmysłowe perfumy i profesjonalne kosmetyki do makijażu), ale styl życia. Marka wspiera kobiety, nie tylko oferując im najlepsze kosmetyki, ale również szansę na rozwój osobisty i zawodowy, tworząc globalną społeczność silnych, ambitnych kobiet.

Materiał promocyjny Mary Kay