Reklama

„Prostota i zmysłowość. Wszyscy tego chcą” – słowa Diane von Furstenberg są najlepszym podsumowaniem jej twórczości. A tworzy od 1972 roku. To właśnie wtedy założyła sygnowaną własnym nazwiskiem markę, stworzoną z myślą o kobietach. Jej projekty można kupić na Zalando (wyłącznego partnera detalicznego marki w Europie).

Reklama

Kim jest Diane von Furstenberg?

Diane von Furstenberg to w świecie mody prawdziwa legenda. To właśnie jej zawdzięczamy kopertową sukienkę, którą projektantka powołała do życia mniej więcej 50 lat temu, na samym początku działalności swojej marki!

Ta jedna mała sukienka nauczyła mnie wszystkiego, co wiem o modzie, życiu, kobietach i pewności siebie
– Diane von Furstenberg wyznała w jednym z wywiadów.

To jeden z najbardziej klasycznych, ale i najbardziej korzystnych dla sylwetki fasonów. Sukienka kopertowa, a więc zakładana na zakładkę, zawiązywana jest bowiem w talii paskiem, subtelnie ją podkreślając. Zmysłowo podkreśla także dekolt (wycięty na kształt litery „V”). Uszyta z dżerseju oficjalnie zadebiutowała we wrześniu 1973 roku i momentalnie podbiła serca kobiet.

Zalando_DVF_Campaign_5_2x3
fot. materiały prasowe Zalando

Wyznaczając kierunek dlaszej twórczości Diane von Furstenberg, która do dziś słynie ze sprzyjających kobiecym sylwetkom fasonów, odważnych (i bardzo efektownych!) wzorów (z drapieżnymi na czele) i wyrazistych kolorów. I jest uwielbiana zarówno przez arystokratki (do których,dzięki małżeństwu z hrabią Egonem von Furstenbergiem projektantka również należy) oraz gwiazdy. Jej projekty noszą lub nosiły: księżna Diana i księżna Kate, Michelle Obama, Jerry Hall, Sienna Miller, Sarah Jessica Parker, Coco Rocha, Kendall Jenner i... można by jeszcze długo wymieniać.

Diane von Furstenberg
Diane von Furstenberg fot. materiały prasowe Zalando

Wyjątkowa kampania Zalando i Diane von Furstenberg z okazji współpracy marek

Ale ubrania Diane von Furstenberg nie są zarezerwowane wyłącznie dla gwiazd. Ty też możesz je mieć, bo dostępne są na Zalando. W najnowszej kolekcji znaleźć można nie tylko kultowe już kopertowe sukienki – gładkie i we wzory, ale i modne w tym sezonie sukienki drapowane, szmizjerki oraz kombinezony (również charakterystyczne dla marki), topy w kwiaty, rozkloszowane spodnie w stylu lat 70., wiosenne kurtki i spódniczki mini. Zobaczyć (i kupić) można je nie tylko na Zalando.pl, ale i w wyjątkowej sesji zdjęciowej, którą platforma sprzedażowa zrealizowała wspólnie z Diane von Furstenberg, by uczcić swoją ekskluzywną współpracę z projektantką. Przed obiektywem stanęła zresztą nie tylko ona, ale i światowej sławy modelki Grace Elizabeth i Arnelle Shaniqua oraz wyjątkowy duet matki i córki – Gaia i Cecile Orgeas. Kampania znakomicie oddaje nie tylko charakterystyczny styl Diane von Furstenberg, ale i wyznawane przez nią wartości. Ma inspirować do zabawy modą i za jej pomocą wyrażania siebie. I dodawać kobietom pewności siebie w sięganie po swoje, kształtując kolejne pokolenie wizjonerek i liderek zmian.

Od dekad tworzę, aby kobiety czuły się pewne siebie! Zalando podziela tę wizję, co czyni platformę idealnym partnerem w dotarciu do nowego pokolenia kobiet
– powiedziała projektantka w nawiązaniu do swojej współpracy z marką.
Reklama

W jej ramach Zalando staje się wyłącznym partnerem detalicznym Diane von Furstenberg w Europie, a szeroki wybór projektów marki, w tym ikoniczna sukienka kopertowa, będzie dostępny wyłącznie na Zalando we wszystkich 25 rynkach, co czyni Zalando jedynym europejskim sprzedawcą oferującym DVF, obok dvf.com i butiku DVF w Brukseli. Najnowsza kolekcja Diane von Furstenberg już dostępna jest w sprzedaży. Zdjęcia z kampanii obejrzycie w naszej galerii poniżej.

Zalando_DVF_Campaign_5_3x2
fot. materiały prasowe Zalando
Zalando_DVF_Campaign_7_2x3
fot. materiały prasowe Zalando
Zalando_DVF_Campaign_3_3x2
fot. materiały prasowe Zalando
Zalando_DVF_Campaign_2_3x2
fot. materiały prasowe Zalando
Zalando_DVF_Campaign_1_2x3
Reklama
Reklama
Reklama