Olivier Rousteing idzie w ślady Karla Lagerfelda!
Ale czy dorówna mistrzowi?

Tylko ostatnio spod jego ręki, oprócz regularnych kolekcji, wyszły kostiumy dla tancerzy baletowych, limitowana edycja słuchawek Beats by Dr. Dre (jedyne 600 dolarów za sztukę), a niebawem swoją premierę będzie mieć linia kosmetyków stworzona przy współpracy z marką L'Oréal Paris. W międzyczasie Olivier Rousteing, uznawany za złote dziecko świata mody, znalazł chwilę, by sfotografować najnowszą kampanię Balmain na jesień-zimę 2017/2018. Jako dyrektor kreatywny francuskiego domu mody odpowiedzialny jest za tworzenie kolekcji, tutaj zadebiutował więc w nowej roli. 31-latek poszedł tym samym w ślady Hediego Slimane i Karla Lagerfelda. Obaj panowie co sezon stawali za obiektywem. Każda kampania YSL i Chanel była ich autorstwa.
Projektant na czarno-białych zdjęciach (których jest naprawdę SPORO!) uchwycił wschodzące gwiazdy modelingu np. syna Cindy Crawford, Presleya Gerbera, oraz prawdziwe ikony branży - Larę Stone i Natashę Poly. Za tło posłużyły mu charakterystyczne miejsca Paryża. O tym, czy rzeczywiście ma talent, czy powinien zająć się wyłącznie tworzeniem kolekcji, dyskutują internauci z całego świata. Jedni są zdania, że to najgorsze posunięcie Balmain, inni są zachwyceni. A Wy?