Za założonym przez Alexandra Wanga w 2005 brandem zawsze stały innowacyjność, najwyższa jakość i niepowtarzalny design – tak o amerykańskiej luksusowej marce mówi Lisa Gersh, która właśnie objęła w niej stanowisko dyrektor generalnej, dotychczas piastowane przez jej założyciela.  

Po zaledwie 16 miesiącach w zarządzie amerykański projektant przekazuje pałeczkę. Dla jego następczyni temat nie jest nowy - dotychczas taką rolę pełniła w lifestyle’owej marce Goop założonej przez Gwyneth Paltrow. Poza tym do zespołu dołączą także Stephanie Horton, wcześniej związana ze sprzedażowym gigantem – platformą Farfetch, która zajmie się strategią marketingową, a także, na dyrektorskich stanowiskach, wcześniej zatrudnieni w Condé Nast Tom Florio i Jonathan Miller

W kuluarach mówi się, że ponad biznesowy aspekt swojej pracy Wang stawia kreatywną wizję autorskiej marki i chcąc pozostać wiernym jej stylistyce, gotów jest powierzyć zarządzanie specjalistom. W komentarzu udzielonym jednemu z branżowych portali projektant przyznaje, że powyższa decyzja została podjęta z myślą o rozwoju firmy.

Jego współpracownicy nie kryją ekscytacji związanej z nowymi wyzwaniami,  a te – jak przyznają -  koncentrują się wokół utrzymania charakterystycznego, rockowego charakteru marki Alexander Wang. Wśród jej wielbicielek można wymienić takie gwiazdy jak np. Nicki Minaj, Kate Moss, Kaia Gerber, Madonna, Rihanna, Gisele Bündchen, Kim Kardashian czy Kendall i Kylie Jenner.

Jak myślicie, czy amerykański brand zmieni kurs, czy będzie podążać obraną przez Alexandra Wanga drogą?