To już tradycja, że każda kolejna kampania marki odbywa się w innym miejscu na świecie. Tym razem jest to wyspa Burano w Wenecji oraz jezioro Garda. Burano inspiruje kolorami - pastelami, fioletami, różem. To szaleństwo barw nie jest zresztą przypadkowe - rybacy malowali swoje domy na różne kolory, żeby trafiać do nich w gęstej mgle. Te piękne barwy wykorzystano w samej kolekcji w postaci pastelowych printów tie dye, bluz w kolorach fluo z kultowymi już hasłami: Sole Mare Vacanze i Vacanze.

Po raz pierwszy w kolekcji Drivemebikini pojawiła się biżuteria. Bardzo kolorowa, przypominająca nam ulubione koraliki z dzieciństwa i przywołująca wspomnienia z kolonii. Biżuteria powstała w kolaboracji z marką Belle Cose należącą do influencerki Ciao Basia. Idealnie wpisuje się w najmodniejszy trend tego lata, czyli Barbiecore.

W kolekcji na lato 2023 nie mogło zabraknąć kostiumów kąpielowych, z których słynie Drivemebikini. Tym razem są ekstremalnie zmysłowe, tym samym oddając hołd kobiecej sylwetce (oczywiście w każdym rozmiarze). Zdjęcia do kolekcji swimwear powstały nad jeziorem Garda. Jego brzegi to romantyczna zabudowa, wille, gaje cytrynowe i niezwykła srebrzysta tafla wody, mieniąca się w słońcu. Taka też jest kolekcja swimwear. Pełna błysku! Kostiumy wykonano z tkaniny o holograficznym, mieniącym się wykończeniu (wykonane w Wielkiej Brytanii) z materiałów z recyklingu. W kolekcji pojawiło się kilka nowych krojów kostiumów – są naprawdę hot. Sprawdźcie same! 

Zdjęcia: Robert Ceranowicz

Modelka: Arina Fishman /Selective

Dyr. kreatywna: Zosia Krasuska-Kopyt