Gen Z a zajęcia sezonowe: WHY SO SERIOUS?

Porzućmy krzywdzący stereotyp, że przedstawiciele Generacji Z to roszczeniowe leniuchy. W przeprowadzonym przez Lipton Ice Tea badaniu aż 62% ankietowanych uważa zajęcia sezonowe za dobry pomysł w czasie wolnym od nauki, a ponad 40% z nich planuje w tym roku rozpocząć pracę w wakacje! Istotnymi elementami przy wyborze etatu marzeń okazała się dla nich praca na świeżym powietrzu, w ciekawym miejscu i możliwość połączenia pasji oraz pracy.

Okazuje się, że sezonowe zajęcia wciąż cieszą się ogromną popularnością - potwierdzają to badania Lipton Ice Tea. Wynika z nich, że ponad połowa reprezentantów młodego pokolenia uważa taką formę pracy za świetny sposób, aby produktywnie wykorzystać swój czas wolny. Co więcej, aż 2/3 badanych, którym wystarcza pieniędzy na życie, i tak decyduje się podjąć pracę w sezonie letnim.

A gdyby tak uczniowie i studenci mogli w wakacje wybrać alternatywę, dzięki której równocześnie będą chillować i dostawać za to pieniądze? Tak, tym razem to się nie wyklucza! To wszystko bez poleceń służbowych i presji czasu. Brzmi jak praca marzeń.

Leżeć w trawie, liczyć chmury, chłodne Lipton Ice Tea w basenie pić... Trzeba przyznać, że jest to całkiem oryginalne ujęcie etatu

Getty Images

Konkurs Lipton Ice Tea: przyjemne z pożytecznym

Główną motywacją sezonowych zajęć dla większości z nas są oczywiście pieniądze... Wygląda jednak na to, że wcale nie muszą one być jedynym argumentem, dla którego młodzi decydują się na pracę w wakacje. Marka Lipton Ice Tea szerzy ideę: dziel się słońcem na pełen etat! A my szerzymy informację o ich konkursie... delikatnie zazdroszcząc, że „za naszych studenckich czasów” nie było podobnych projektów! Zresztą, zobaczcie sami. 

Nieszablonowa propozycja od Lipton Ice Tea umożliwia pracę jako:

Zobacz także:

Link do wszystkich stanowisk i regulamin konkursu znajdziesz TUTAJ. Teraz już wiesz, co robić, żeby dostać pieniądze za chillowanie!

Materiały prasowe