Przed firmą, która wchodzi na niemiecki rynek stają nowe wyzwania. - Jakość produktu, szybkie reagowanie na zapotrzebowania rynku, zdolność do zapewnienia odpowiednich stanów magazynowych, a co za tym idzie szybka wysyłka –to były najważniejsze kryteria doboru projektantów do projektu niemieckiego - tłumaczy Julia Turewicz, szefowa działu sprzedaży w SHOWROOM.PL. - Oczywiście przedstawialiśmy te warunki projektantom na spotkaniach i gorąco ich namawialiśmy o przystąpienia do projektu, ale ostateczną decyzję podejmowali oni sami. - wyjaśnia. 

W jaki sposób będzie działała platforma SHWRM.DE? Czas wysyłki na potrzeby niemieckich klientów został ograniczony do 48 godzin. Produkty otrzymają w dedykowanych na niemiecki rynek pudełkach, opakowane w eleganckie bibuły, z dołączonymi niemieckojęzycznym ulotkami z podziękowaniami. SHOWROOM uruchomił też niemieckojęzyczne Biuro Obsługi Klienta, które codziennie będzie odpowiadać na wszelkie zapytania klientów.

Zobaczcie, jakie marki pojawią się na niemieckiej platformie >>>