Joanna Przetakiewicz zaprezentowała kolekcję La Mania wiosna-lato 2017, której motyw przewodni brzmiał MIND BLOW. Czarno-biała sceneria w warszawskiej hali EXPO XXI była tłem dla kolekcji manifestującej zmysłowość i kobiecość. To początek nowej linii marki - nie tylko glamour, ale także casualowej. 

PATRYK GRUDOWICZ I RADEK PESTKA NA POKAZIE LA MANIA WIOSNA-LATO 2017 >>>

Koncept całego pokazu oparty był na idei MIND BLOW, czyli reakcji na pogłębiające się zaburzenie naturalnych relacji międzyludzkich.Wieczór otworzył filmowy projekt specjalny, który wprowadził gości w tematykę pokazu.

- Chcieliśmy wywołać w widzach dreszcz emocji i tęsknotę za czystym pożądaniem – mówi reżyser filmu Xawery Żuławski.

W kolekcji wiosna-lato 2017 marki La Mania dominują kreacje wieczorowe, czerń, biel, złoto, srebro i printy. Pokaz otworzyła jedwabna kreacja Sleeping Beauty, inspirowana obrazem Pablo Picasso „Śpiąca młoda dziewczyna”.

DARIA ZHALINA NA WYBIEGU LA MANIA WIOSNA-LATO 2017 >>>

"Chciałabym, aby nasz film oraz cała idea MIND BLOW pozostawiła w pamięci widzów nie tylko obraz, ale przede wszystkim refleksję – czy akceptujemy siebie,
czy potrafimy przeżywać autentyczną namiętność, a może powinniśmy zmienić coś 
w swoim życiu, by na nowo poczuć czyste pożądanie?"– mówi o projekcie Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki La Mania.