Przyjaźń, muzyka, taniec, wolność. I miłość, przede wszystkim miłość. Taka właśnie jest osadzona w świątecznym nastroju kampania „LOVE, ALWAYS”. Główną bohaterką video jest Nathy Peluso, światowej klasy piosenkarka, tancerka i niezaprzeczalna ikona Generacji Z. 

W klipie promującym „LOVE, ALWAYS” argentyńska gwiazda wymyka się z domu podczas bożonarodzeniowej kolacji z rodziną, by wraz z przyjaciółmi świętować noc przepełnioną radością, fajerwerkami i rytmami kultowych przebojów lat 90. To spotkanie różnych ludzi zjednoczonych w miłości i wzajemnym szacunku, któremu towarzysz muzyka, ruch i celebracja chwili.    

Za ułożenie choreografii i reżyserię odpowiada (LA)HORDE – kolektyw kreatywny założony przez Marine Brutti, Jonathana Debrouwer i Arthura Harel. Wspólnie tworzą prace choreograficzne, filmy, instalacje wideo i spektakle, które zawsze ewoluują wokół ciała w ruchu.

Współtwórcą klipu jest również operator André Chemetoff, który w swoim porftfolio ma między innymi teledyski artystów takich jak M.I.A, Rosalía, Frank Ocean i Justice oraz pracę przy serialu „Euphoria”. 

Zobacz także:

„LOVE, ALWAYS” to także premiera najnowszego modelu it-bag, o którym już teraz marzą dziewczyny z branży. Chimo, bo to właśnie o tej torebce mowa, to niekonwencjonalne połączenie odważnej palety barw, zróżnicowanych materiałów i kontrastującego, metalicznego logo. 

Co kochamy w tym projekcie najbardziej? Różnorodność! Model Chimo dostępny jest wersji ze skóry, materiału czy tkaniny laminowanej z nadrukiem w odcieniu jaskrawej zieleni i pomarańczy, w rozmiarach od małych do dużych. Słowem, ta torebka to wszystko, czego potrzebujemy do zbudowania silnie osadzonej w trendach eklektycznej stylizacji. 

Asortyment z najnowszej świątecznej kampanii Bimba y Lola znajdziecie w butikach stacjonarnych w Złotych Tarasach oraz Galerii Mokotów w Warszawie.