Torebka z CCC, którą wybrała influencerka Leonie Hanne

Na Instagramie obserwuje ją ponad 2,7 miliona osób, które pokochały ją za oryginalne stylizacje, łączące w sobie to, co pozornie nie do połączenia – prostotę i ekstrawagancję. Jak jej się to udaje? Cóż, Leonie Hanne, nie stroni od eleganckich minimalistycznych fasonów, takich jak marynarki czy płaszcze oversize, które stanowią bazę jej strojów, lubi jednak zestawić je z czymś absolutnie spektakularnym. Top ze strusich piór? Sukienka z bufiastymi rękawami? A może biurowa koszula z półprzezroczystego materiału? To właśnie one sprawiają, że obok niemieckiej influencerki nie sposób przejść obojętnie. Kluczem do sukcesu są także akcesoria – w intensywnym kolorze albo o charakterystycznej fakturze. Najczęściej zresztą – najbardziej topowych marek. W garderobie Leonie znajdziecie więc zarówno plecione kopertówki Balenciagi jak i modele XXL od Balmain, a także tote bags marki Louis Vuitton. Ale to nie wszystko. Niedawno influencerka postawiła na dodatek z polską metką. A dokładnie torebkę z najnowszej kolekcji Jenny Fairy, popularnej marki dostępnej w CCC.

Ten płaszcz to prawdziwa klasyka! Kochają go Francuzki i gwiazdy: Margot Robbie, Victoria Beckham, Jessica Biel i Emilia Clarke >>>

Jesteście ciekawe, na jaki model postawiła? Nie trzymamy was dłużej w niepewności. Chodzi o torebkę na ramię z charakterystycznym – ultramodnym w tym sezonie – marszczeniem na dole. Gwiazda wybrała model w ponadczasowym czarnym kolorze, ale marka Jenny Fairy oferuje kilka wariantów kolorystycznych do wyboru. W CCC kupicie torebkę także w brązowym, beżowym, jasnoróżowym i szarym odcieniu. I nie wydacie majątku! Model, który wybrała Leonie Hanne kosztuje niecałe 90 złotych (to regularna cena), a jeśli należycie do klubu CCC teraz kupicie ją jeszcze taniej. 

Influencerka z torebką Jenny Fairy pokazała się podczas ostatniego tygodnia mody w Paryżu. I nie była to jedyna rzecz z CCC, na którą postawiła tamtego dnia. Leonie Hanne zdecydowała się także na buty marki – kozaki na platformie wyróżniające się szeroką i ultradługą cholewką, sięgającą za kolano. Jeden z najmodniejszych fasonów obuwia na jesień 2020.

Co do nich dobrała? Koszulową sukienkę w białym kolorze, na którą założyła długi sweter z golfem – w odcieniu ochry (brudny żółty) oraz złote kolczyki. Wyglądała pięknie, zresztą zobaczcie sami:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Autumn feels. Anzeige/Ad @cccshoesbags @jennyfairy.official #jennyfairy

Post udostępniony przez Leonie Hanne (@leoniehanne) Paź 4, 2020 o 6:49 PDT

Leonie Hanne nie jest jedyną gwiazdą, która w ostatnim czasie postawiła na rzeczy z polską metką. Nie minął tydzień odkąd na projekty made in Poland postawiła Kourtney Kardashian i influencerka Addison Rae, które wybrały marynarki Eppram, autorskiej marki Maffashion i projektantki Lany Nguyen. Super!