O maskarze Telescopic Lift L'Oréal Paris zrobiło się głośno już jakiś czas temu za sprawą znanej TikTokerki, Mikayli Nogueiry. Amerykanka opublikowała w swoich mediach społecznościowych bardzo entuzjastyczny test kosmetyku. I nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie pewna nieścisłość. Obserwatorzy zauważyli, że na końcu wideo gwiazda ma... doczepione kępki sztucznych rzęs. We wcześniejszych fragmentach filmu widać jednak, że maskara daje świetne efekty.

Kosmetyk zdążył też zebrać wiele pochlebnych opinii od osobistości ze świata makijażu. To pierwszy tusz do rzęs L'Oréal Paris ze szczoteczką z podwójnym włosiem i formułą nasyconą ceramidami. Dzięki rewolucyjnej technologii zwiększa długość włosków (aż o 5 mm), unosi je oraz dodaje im objętości. Warto było czekać. 

Mat. prasowe

60 wersji produktu i dwa lata poszukiwań

Po wydarzeniu w warszawskiej Vilii Foksal, przyszedł czas na wielką premierę maskary w stolicy Francji. Marka L'Oréal Paris wie, jak celebrować z pompą! Do Paryża zjechały się influencerki z sześciu krajów i regionów świata – Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polski i Beneluksu. Nasz kraj reprezentowała m.in. Weronika Sączawa i Wiktoria Gąsiewska.

Podczas podróży dziewczyny miały okazję zwiedzić Paryż wiosną. Tego dnia sprzyjała im wspaniała pogoda. Skąpana w słońcu ikoniczna wieża Eiffla prezentowała się jeszcze piękniej niż zwykle. Influencerki spacerowały uliczkami miasta, wybrały się do kawiarni na słynne makaroniki, a potem wróciły do hotelu, by przygotować się na wieczorne wyjście i test najnowszego tuszu do rzęs. Weronika Sączawa wybrała na tę okazję czarną sukienkę z piórami, grubą opaskę na włosy w tym samym kolorze, delikatną biżuterię i subtelny makijaż. 

Uroczysta premiera kosmetyku odbyła się w nowo otwartej restauracji Cafe de L’Homme na placu Trocadero w stolicy Francji. Marka zawsze wybiera niesztampowe miejsca na swoje kolacje i nie inaczej było także tym razem. Z widokiem na wieżę Eiffla, która rozbłyskała co godzinę, dziewczyny miały okazję dowiedzieć się więcej o powstawaniu maskary Telescopic Lift. Opowiadała o tym sama twórczyni produktu, Intenational Project Manager L'Oréal Paris makeup, Demitra Ekonomu. 

Zanim powstała idealna formuła maskary wraz z jej szczoteczką, zespół ekspertki stworzył aż 60 wersji produktu. Znalezienie jej zajęło ponad dwa lata. Nie było łatwo, ale wysiłek się opłacił. Ostateczny efekt zaskoczył wszystkich.

Dwa proste ruchy dla wydłużonych, pogrubionych rzęs

Maskara chwyta i unosi wszystkie rodzaje włosków, od najkrótszych do najdłuższych. Wystarczą dwa proste ruchy: najpierw unosimy i pogrubiamy rzęsy za pomocą przedniej części szczoteczki, nakładając tusz od nasady aż po końce. Następnie używamy bocznego grzebienia szczoteczki, aby oddzielić włoski, uzyskać dodatkową objętość i długość. Szczoteczka ma odmienne końcówki, dzięki czemu możemy z jej pomocą osiągnąć różne finalne efekty. 

Nowa formuła – powstała we współpracy z okulistami – jest odpowiednia także dla wrażliwych oczu i osób noszących szła kontaktowe. Silnie napigmentowana i bogata w ceramidy działa jak odżywcze serum. Wzmacnia włoski i zapewnia długotrwały efekt uniesienia. Tusz ma właściwości liftingujące, a jednoczęśnie jest lekki. Nie łuszczy się, nie zbryla ani nie rozmazuje przez cały dzień użytkowania.

Mat. prasowe

Na koniec wieczoru 50 influencerek i celebrytek zrobiło sobie zdjęcia wraz z profesjonalną fotografką, Rebeccą Spencer i zjadło pyszną kolację. Ostatnim punktem wycieczki była sesja pod iskrzącą się wieżą Eiffla. Prawdziwa magia! 

Brand Business Leader L'Oréal Paris makeup, Alain Garicia ogłosił, że wkrótce pojawi się więcej nowości od marki. Jest na co czekać!